دانلود موزیک ایرانی

دانلود موزیک ایرانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

آشنایی با خودرو هیپریدی اوپتیما

اگر به دنبال خودروهای شرکت کیا هستید می توانید از یکی از بهترین محصولات این شرکت استفاده کنید که در ادامه این مقاله در مورد این خودرو خاص صحبت خواهیم کرد. در ادامه در وبلاگ ماشین و خودرو در مورد مطلب آشنایی با خودرو هیپریدی اوپتیما بیشتر صحبت خواهیم کرد

خودرو یکی از ضروری ترین وسایل و ابداعاتی بوده است که توانسته تاثیرات بسیار زیادی را بر تمام بخش های زندگی انسان داشته باشد. خرید خودرو یکی از مهمترین خریدها هر انسانی در زندگی می تواند باشد. سالانه خودروهای متفاوتی در برندهای مختلف ساخته می شود که دارای مشخصات فنی و ظاهری بسیاری متفاوتی هستند در ادامه با بخش اخبار خودرو افرا نیوز همراه باشید تا در مورد خودروی اپتیما، هیبریدی خوش نقش و نگار برند کیا مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

خودروی اپتیما خودرو پیشرو

اپتیما یکی از خودروهای 4در برند کیا ساخت کره جنوبی است که در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. علاوه بر ایران این خودرو یکی از مدل‎های محبوب و پرطرفدار برند کیا در آمریکا و دیگر کشورها نیز می‎باشد.تولید این خودرو از سال 2000 شروع شده است.  این خودرو در سال 2011 جایزه بهترین طراحی را نیز دریافت کرده است.

اگر قصد خرید و فروش اپتیما را دارید باید بدانید، از نظر ایمنی یک خودروی بسیار قوی محسوب می‎شود. سیستم ترمز قوی یکی از مزایای این ماشین است. اپتیما در آزمایش‎های ایمنی نمره کامل 5 را دریافت کرده است. این خودرو دارای کیسه هوا هم برای سرنشینان جلو و هم برای سرنشینان عقب، ترمز abs و هشداردهنده ترمز اضطراری  می‎باشد. همچنین 6 کیسه هوای جانبی پیشرفته نیز برای این خودرو تعبیه شده است.

از دیگر امکانات اپتیما می‎توان به سیستم صوتی با قابلیت پخش mp3 , cd  با اسپیکری به قدرت 500 وات و صفحه نمایش 7 اینچی؛ سنسور عقب، سیستم نشان‎‌دهنده باد چرخ‎ها، شیفتر تعویض‎کننده دنده از پشت فرمان، تنظیم برقی آینه، دوربین عقب، تهویه جدا برای سرنشینان جلو، قطب‎نما و سنسور نور اشاره کرد.

بسیاری از علاقمندان به خودرو اپتیما را نسبت به قیمتش در ایران خودروی خوبی نمی‎دانند و معتقدند این ماشین نه طراحی داخلی و نه طراحی خارجی خوبی دارد با این حال بسیاری از مردم نیز از این ماشین استقبال مرده کرده‎اند. البته اشاره به این نکته درباره قیمت این خودرو نیز ضروری است که قیمت اپتیما در هر کشور بسته به آپشن‎های سفارشی  متفاوت است.

برای کسانی که به دنبال خرید خودرو هستند، اپتیما یک ماشین سدان هیبرید است که تعداد محدودی از این نوع ماشین‏‎ها در ایران وجود دارد. از سال 2011 به بعد اپیتما با با دو پیشرانه 2 و 2/4 عرضه شده که در ایران نمونه 2/4 لیتری آن موجود است.

 

 

 

باید گفت به جز پیشرانه این خودرو نسبت به مدل قدیمی‎تر خود چه در سیستم ترمز و چه در جعبه دنده اتوماتیک تفاوت چندانی نداشته است. اما طبق ادعای کیا از نظر مصرف انرژی نسل جدید اپتیما پیشرفت‎هایی داشته است. این نسل جدید در هر 100 کیلومتر نیم لیتر بنزین کمتر از نسل قبلی خود مصرف می‎کند.

در خصوص طراحی داخلی و بدنه نیز باید گفت طراحی داخلی اپتیما نسبت به مدل قبلی خود بیشتر از طراحی بدنه آن تغییر کرده است. در مدل جدید سعی شده جزئیاتی مانند طراحی داشبود از حالت نیمه لوکس و اسپرت خارج شده و به سمت کاملا لوکس تمایل پیدا کند. در طراحی خارجی برای مثال عقب ماشین تفاوت‎هایی با مدل قبلی دارد. لازم به ذکر است تشخیص این تفاوت ها و به طور کلی تشخیص اپتیما 2015 از 2017  برای کسانی که علاقمند یا به قول معروف خوره ماشین نیستند کار آسانی نیست.

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 467 تاريخ : 26 اسفند 1397 ساعت: 23:51

شیرشاه 2019

بی شک انیمیشن شیر شاه یکی از بزرگترین عناوینی است که استودیو دیزنی تا به حال ساخته است، و یکی از سود آورترین فیلم هایی است که ساخته و حدود 1 میلیارد دلار فروش داشته، همه ما احتمالا این اثر را دیده ایم و با " هاکونا ماتاتا" خاطره داریم.

نسخه اصلی در قالب انیمیشن در سال 1994 به کارگردانی راجر آلرز و راب مینکوف ساخته شد و هم اکنون در رده 50 اُم بهترین فیلم های سایت IMDB  قرار دارد و در چهار بخش موسیقی نامزد اسکار 1995 شد که دوتای آنها را توسط هانس زیمر و التون جان برنده شد.

حالا این استودیو تصمیم گرفته تا با استفاده از تکنولوژی های جدید، این انیمیشن زیبا را دوباره سازی کند. البته ساخت نسخه فیلم آن در دستور کار است. این خبر سوپرایز کننده ای نیست چون این شرکت همین چند ماه پیش نسخه فیلمِ انیمیشن کتاب جنگل را نیز اکران کرد که فروشی فوق العاده داشت، همچنین نسخه فیلم "دیو و دلبر" را هم برای سال 2017  آماده کرده است. پس تجربه خوبی از دوباره سازی و تبدیل انیمیشن به فیلم بدست آورده است.

کارگردان مورد نظر دیزنی جان فاوریو است که کارهایی همچون مرد آهنین 1،2و3 و البته همین فیلم کتاب جنگل را در کارنامه دارد. البته صحبتی از استفاده از انسان برخلاف "کتاب جنگل" در این نسخه نشده و احتمال آن هم نمیرود. این فیلم هم مثل فیلم در راه " دیو و دلبر " از آهنگ های اصلی نسخه انیمیشن استفاده خواهد کرد. اما برای انتشار "شیرشاه 2019 " هنوز تاریخی رسمی اعلام نشده است. جان فاوریو از هم اکنون به عنوان کارگردان دنباله "کتاب جنگل" هم انتخاب شده است که امیدوار است موفقیت قسمت اول را تکرار کند.  در نسخه اول این فیلم بازیگران سرشناسی چون ادریس آلبا، اسکارلت جوهانسون، کریستوفر واکن، بن کینگزلی، لوپیتا نیانگو و سم ریمی صدا پیشه بودند. با اطمینان کامل میتوان گفت در بازسازی شیر شاه هم صداپیشگانی معروف حضور خواهند داشت.

منبع : sakhtafzarmag

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 504 تاريخ : سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت: 16:54

دانلود آهنگ جدید سه برادر خداوردی به نام سلبریتی

 

دانلود آهنگ جدید سه برادر خداوردی به نام سلبریتی
 

متن  آهنگ جدید سه برادر خداوردی به نام سلبریتی


سلبریتی قلبمی تویی که خیلی باحالی

یه عشق ایده عالی چرا زنگ میزنم رد میدی

نکنه بازم شمالی بد به دلم راه نمیدم میدونم بازم میای پیشم

اگه یه روز از پیشم بری راسی راسی دیوونه میشم

سلبریتی قلبمی عشقمی نری دلمو بشکنی آروم جونم تویی

شیرین زبونم تویی جون به خنده هاتو قربون اون چشاتو

چه دلبری و چه نازی بدو بدو بریم کلاه بازی بدو بدو بریم کلاه بازی

توی اتفاق خوبی واسه این حال بدم قول میدم یه تار موتو به همه دنیا ندم


♫♫ دانلود ترانه جدید سه برادر خداوردی به نام سلبریتی با لینک مستقیم ♫♫


میدونم هوامو داری منو تنها نمیزاری با تو خوشحال ترین حالت عاشق شدنم

سلبریتی قلبمی عشقمی نری دلمو بشکنی آروم جونم تویی

شیرین زبونم تویی جون به خنده هاتو قربون اون چشاتو

چه دلبری و چه نازی بدو بدو بریم کلاه بازی بدو بدو بریم کلاه بازی

سلبریتی قلبمی عشقمی نری دلمو بشکنی آروم جونم تویی

شیرین زبونم تویی جون به خنده هاتو قربون اون چشاتو

چه دلبری و چه نازی بدو بدو بریم کلاه بازی بدو بدو بریم کلاه بازی

منبع : آهنگ سلبریتی سه برادر خداوردی از رادیو آهنگ

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 617 تاريخ : سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت: 2:41

Frozen

به‌تازگی یک وب‌سایت روسی اولین تصویر تبلیغاتی از انیمیشن Frozen 2 را فاش کرده است که شاهد ظاهر متفاوت السا و آنا هستیم.

 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) فاش شده است. هنوز زمان زیادی تا اکران دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) باقی مانده است که قسمت اول این انیمیشن سینمایی و موزیکال در سال ۲۰۱۳ به روی پرد‌ه‌های سینما رفت و با استقبال بسیار گسترده مواجه شد و حال در روز شکرگزاری سال ۲۰۱۹ قرار است شاهد اکران قسمت دوم آن باشیم. حال منابع روسی یک تصویر از تقویم سال ۲۰۱۹ با تصویر روی جلد انیمیشن فروزن 2 را منتشر کرده‌اند که شاهد حضور شخصیت السا و آنا هستیم که این دو خواهر ظاهر متفاوتی را نسبت به قسمت اول دارند. همچنین با توجه به این تصویر که توسط یکی از کاربران ردیت منتشر شده، به نظر می‌رسد که اتفاقات دنباله انیمیشن Frozen در فصل پاییز جریان دارد و احتمالا باید انتظار محیط‌های متفاوتی را نیز در این انیمیشن محبوب و مورد انتظار داشته باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Frozen 2

با این حال، با توجه به اینکه این تصویر توسط والت دیزنی منتشر نشده ممکن است باعث شود تا بسیاری فکر کنند که این تصویر واقعی نیست، اما طبق گفته برخی از منابع، این عکس در واقع تصویر تبلیغاتی انیمیشن Frozen 2 است که در اختیار کمپانی‌های سازنده محصولات متفرقه مثل اسباب بازی، کتاب، تقویم و غیره، قرار داده شده است. همچنین سال گذشته نیز تصاویر مشابه‌ای توسط وب‌سایت‌های روسی از فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) منتشر شده بود که این تصاویر در ابتدا توسط دیزنی تکذیب شدند، اما در نهایت مشخص شد که این تصاویر درست هستند. با این حال، احتمالا باید حداقل تا بهار سال ۲۰۱۹ برای انتشار اولین تیزر تریلر انیمیشن Frozen 2 صبر کنیم.

جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده خواهند داشت. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. همچنین آلیسون شرودر به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کمک کرده است.

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

منبع

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 484 تاريخ : سه شنبه 7 اسفند 1397 ساعت: 1:11

بهترین تفریحات و جاهای دیدنی آنتالیا

بهترین تفریحات و جاهای دیدنی آنتالیا

اين شهر به عنوان مركز گردشگري و تفريحي در آنتالیا تركيه محسوب مي گردد داراي جاذبه هاي فراوان و مناظر حيرت انگيزي مي باشد. در اين شهر بلوارهاي زيبا با درختان نخل و لنگرگاهها خود نمائي مي كند. در اين شهر و در بخش قديمي و تماشائي آن منطقه كاله ايجي قرار دارد. بافت خاص منطقه كه شامل خيابانهاي كم عرض و پيچ در پيچ بوده به همراه خانه هاي قديمي كه توسط ديوارهاي قديمي محصور شده ، بسيار جلب توجه مي كند.

 

سواحل آنتالیا

 

شهر آنتاليا در همان ابتدا يعني از سال 159 قبل از ميلاد كه توسط آتالوس بنا نهاده شد محل سكونت و زندگي مردم بوده است. آتالوس بود كه نام اين شهر را آنتاليا ناميد. اين شهر قبل از اينكه بدست عثماني ها بيفتد تحت تصرف رومي ها ،بيزانسيها و سلجوقيان بوده است.معناي لغوي آنتاليا، سرزمين آتالوس مي باشد و در زمان آتالوس دوم بنا شده است. اين شهر پس از پايان پادشاهي «برقها»براي مدتي مستقل بوده و بعدها هم به دست دزدها افتاده است. اين شهر در زمان بيزانسها مرکز کليساي جامع بوده و نامش آتالئيا بوده و بعد از تصرف ترکها پيشرفت بزرگي داشته است. يکي از اين آثار به جاي مانده از اين دوره ديوار بلندي مي باشد که قسمتي از آن به عنوان موج شکن بوده و شهر را از طوفانهاي سهمگين حفظ مي‌کرده است. دروازه مرمت شده هادريان اين ديوار از اثرهاي بسيار زيباي عهد عتيق محسوب مي شود که در تور آنتالیا می توانید از این جاذبه ها دیدن کنید. علي رغم اين که شهرهاي عهد عتيق داراي معبد آگورا و آمفي تئاتر مي‌باشد اما تاکنون ثبت مکانهاي اين نوع اثرها امکان پذير نبوده است

 

1. تفریح در مرکز آبی آکوالند (Aqualand)

این مجموعه یکی از زیباترین مراکز آبی تفریحی ترکیه می باشد که در محوطه بزرگی از منطقه ساحلی کنیا آلتی قرار گرفته است . پاموک کاله (پاموک قلعه): پاموک کاله از شگفتی های بسیار عجیب و دیدنی تور آنتالیا محسوب می شود. آب های کالسیوس با حرارت 35 درجه از ارتفاع 100 متری فرو می ریزد و استخر های بزرگ و متعددی را تشکیل می دهد. آب روح معماری این تشعشعات زیبا بوده و این مکان به نام قصر پنبه ای مشهور شده است . استخر های آبگرم این ناحیه خواص درمانی دارند.

 

پارک آبی آنتالیا

 

2. تورکشتی (KEMER YACHT TOUR)

در تور آنتالیا این تور شامل گشت دریایی بر روی آب های مدیترانه می باشد. شما از هتل خود توسط اتوبوس به بندر زیبای شهر کمر در 45 کیلومتری آنتالیا حرکت کرده و پس از سوار شدن به کشتی ضمن تماشای طبیعت زیبای اطراف، می توانید در توقف های کوتاه در دریا به شنا پرداخته و لذت ببرید. صرف ناهار بر روی عرشه کشتی می باشد .

 

تور کشتی آنتالیا

 

2. شب ترکی شهر آنتالیا (TURKISH NIGHT)

این تور ویژه در تور آنتالیا که شب ترکی یا افسانه هزار و یکشب نامیده می شود شامل برنامه های فولکوریک ترکی و اجرای شیوه ازدواج نمودن در زمان عثمانی ها که توسط گروهی هنرمند به نمایش در می آید می باشد.در تور آنتالیا این تور به همراه صرف شام و نوشیدنی از امکانات ویژه آمیتیس می باشد. لیست قیمت بهترین تورهای آنتالیا را اینجا ببینید. 

 

شب ترکی آنتالیا

 

رافتینگ. رودخانه كوپروچای در تور آنتالیا: اين رودخانه از كوه های توروس سرچشمه گرفته، بعد از گذر از تنگه های باريک و پر پيچ و خم بسيار طبيعی و زيبا از مسير جنوبی سريک به دريای مديترانه می ریزد. دو طرف رودخانه عمود و قائم است كه بالا رفتن از آن تقريباً غير ممكن است، رودخانه كوپروچای كه از آب های زير زمينی گودال های باريک تغذيه می‌شود دارای يكی از زيبا ترين مناظر تركيه را تشكيل می دهد.

 

3. رافتینگ (RAFTING)

در كنار اين خصوصيات، قرار گرفتن شهر تاريخی (Zerk) در غرب رودخانه و در بين اراضی زيبا، قلعه های كنار رودخانه، برآمده‌گی ها، پل های متعلق به دوران روم باستان و راه های قديمی اهميت رودخانه را در تور آنتالیا بيشتر كرده است.شهر آنتاليا مهمترين مرکز توريستي ترکيه مي باشد. طول ساحل هاي آنتاليا با در نظر گرفتن ناهمواريهايش 650 کيلومتر و طول مستقيمش 500کيلومتر مي باشد عمق دريا در بخش هاي غربي ساحل آنتاليا به خاطر شيب تند کوههاي مشرف به اين قسمت ها بيشتر مي باشد. علي رغم اين در ساحل هاي قاش ، دمره ، فينيکه ، کوملوجا، تکيراوا و کمر پلاژهاي طبيعي بسيار خوبي وجود دارد.

 

رافتینگ آنتالیا

 

4. گردش در سواحل آنتالیا (ANTALYA BEACH)

علاوه بر اينها در سواحل گوينوک ، کمر، تکيراوا، اولمپيوس، از کاره کولين دنيا تا کستانتوس و پلاژهاي بل ديبي عناصر طبيعي لازم وجود دارد. پلاژهاي رشيدآوا و کونيا آلتي در غرب آنتاليا قرار دارد. در بخش هاي شرقي استان يک جلگه در ميان موازات کوه و دريا تشکيل شده است و به اين ترتيب در سواحل شني از آنتاليا تا نزديکي هاي قاضي پاشا کشيده شده پلاژهاي باشکوهي تشکيل گشته است.

در شرق آنتاليا هم پلاژهاي کونوو، بلک، لارا،کارپوزکالديران قرار دارد. در آنتاليا تعداد زيادي از پلاژهايي که برنده پرچم آبي شده اند وجود دارد.پرچم آبي نام جايزه اي است که از سوي اوقاف آموزش محيط زيست اروپا از اوايل سال 1987 براي بالا بردن کيفيت خدمات رساني پلاژها، تميزي آبهاي دريا و درياچه ها و سواحل به کشورها اعطا مي شود.

وجود خليج هاي کوچک ديدني و پلاژهاي طبيعي شني و نرم آنتاليا در کنار گرم شدن دريا و آب و هواي منطقه در ميان ماههاي مارس تا دسامبر باعث افزايش فصل توريسم دريا شده است.

ساحل غربي آنتاليا :

  • ساحل نور

سواحل شرقي آنتاليا :

  • سواحل ماسه هاي طلايي

پلاژها:

  • پلاژ کلئوپاترا
  • پلاژ اينجه کوم
  • پلاژ دئو
  • پلاژ اولاش
  • پلاژ سورقون
  • کورو پلاژ
  • پلاژ لارا

 

ساحل های آنتالیا

 

5. كسيك مناره Kesik Minare

به معنای مناره های بریده شده می باشد که در گذشته به عنوان کلیسا از آن استفاده می شده است. این اثر در واقع نمایانگر تاریخ کهن شهر که زمان رومی ها، بیزانس، سلجوقیان، عثمانی ها تا به امروز را شامل می شود، می باشد. هنگامی که امپراتورها دریان در سال 130 بعد از میلاد در شهر (فاسیلین) از استان آنتالیا دیدن کرد بافتخار او دروازه ای با سه طاق و ستونهای تزئین شده بنا گردید. در آن زمان این دروازه تنها راه ورودی به شهر به شمار می آمد. امروزه دو برج دروازه و قسمتهایی از دیوار مربوطه را می توان در کنار بندرگاه مشاهده نمود

منبع

 

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 513 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 14:31

تشخیص طبیعی بودن عسل

عسل یکی از مقوی ترین خوراکی ها است. تشخیص طبیعی بودن عسل همواره یکی از دغدغه های مصرف کنندگان این ماده غذایی است. با روش های زیر می توانید عسل طبیعی را به راحتی تشخیص دهید.

نایب رییس هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان در خصوص تشخیص عسل طبیعی از صنعتی به روش آزمایشگاهی اظهار کرد: برای اطمینان صددرصدی از اصل و طبیعی بودن عسل باید چند نکته از جمله میزان ساکاروز، قند قبل و بعد هیدرولیز و دیاستاز (تست عسل حرارت ندیده) در آزمایشگاه ها آنالیز شود و بر اساس استانداردهایی که وجود دارد، مشخص شود که عسل در چه رده ای قرار دارد.


وی افزود: در جواب آزمایش ها مشخص می شود که عسل آزمایش شده در رده عسل کاملا خالص، عسل تغذیه نشده از زنبور، کم تغذیه شده و زیاد تغذیه شده قرار دارد یا اینکه تمام عسل، صنعتی است و بدون زنبور تولید شده است و تنها شکل عسل را دارد.

عسل طبیعی را با 3 نکته زیر تشخیص بدهید
عسل طبیعی شل است
وی در مورد روش های خانگی تشخیص عسل طبیعی اظهار کرد: توجه به مواردی از جمله شل بودن عسل طبیعی می تواند در هنگام خرید این ماده غذایی به مردم کمک کند؛ عسل طبیعی که بدون شکر است و بیشتر برای درمان بیماری ها استفاده می شود، برخلاف تصور مردم، نسبتا شل است.


وی با بیان اینکه مردم تصور می کنند عسلی طبیعی است که سفت باشد، افزود: عسلی که زنبور تولیدکننده آن شکر نخورده باشد، شل است؛ از لحاظ علمی نیز این شل بودن به این دلیل است که قندهای اصلی عسل طبیعی، گلوکز و فروکتوز (قندهای کوچک مولکول) است و زمانی که ظرف عسل طبیعی را کج می کنیم این قندها به راحتی روی هم حرکت می کنند، در صورتی که اگر به زنبور عسل شکر بدهند، قند شکر که ساکاروز و ایساکارید (قند پیچیده تر) است به دلیل نوع مولکول ها به هم گیر می کنند و به همین دلیل عسل یک مقدار سفت تر از حالت عادی می شود.

عسل طبیعی به سختی در آب سرد حل می شود
وی با اشاره به اینکه این موارد نسبی است، گفت: آزمایش آب سرد از دیگر راهکارهای تشخیص عسل طبیعی از صنعتی است؛ یک قاشق عسل را اگر در درون یک لیوان آب سرد بریزیم، به ته لیوان رفته و ته نشین می شود و به سختی در آب سرد حل می شود؛ اما عسل های صنعتی قبل از رسیدن به ته لیوان از هم باز می شود.

عسل طبیعی شکرک می زند
وی یکی دیگر از نشانه های طبیعی بودن عسل را شکرک زدن عسل عنوان کرد و گفت: عسل طبیعی حتما شکرک می زند اما عسل غیرمرغوب شکرک نمی زند؛ البته این به آن معنا نیست که عسل بلافاصله پس از خارج شدن از کندو شکرک بزند، بلکه شکرک زدن شرایطی دارد.


وی افزود: در شکرک بستن عسل زمان و شرایط نگهداری بسیار مهم است؛ به عنوان مثال عسل طبیعی گل جعفری، یک ماه بعد از خارج شدن از کندو شروع به شکرک زدن می کند و برخی از عسل های جنوب کشور مانند عسل گل قنقال بعد از 2 سال و به صورت آهسته، شروع به شکرک زدن می کنند.


وی با بیان اینکه این موارد می تواند به مردم در خرید عسل طبیعی کمک کند، گفت: علاوه بر این موارد، عطر و طعم گل های طبیعی باید در عسل وجود داشته باشد، هر چند اضافه کردن اسانس در عسل های صنعتی رایج است.

 

وی یادآور شد: عسل طبیعی بر اساس نوع گل، دارای خواص مختلفی است و در حال حاضر از عسل طبیعی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود؛ بنابراین لازم است مردم برای حفظ سلامتی مصرف این ماده غذایی را در رژیم غذایی خود بگنجانند.
 
منبع : بیتوته
دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 522 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 14:26

کتاب فروشی اینترنتی

در این مقاله سعی شده است ده کتاب فروشی اینترنتی  برتر معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید معرفی سایت های  مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و سایت بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

  1. کتاب فردا

کتابفروشی فردا با هدف ایجاد یک سیستم منسجم و تخصصی فروش کتاب در سال ۱۳۸۹ به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد تا خرید کتاب را به صورت اینترنتی میسر کند. این سیستم بر پایه یک پروژه کارشناسی ارشد در حوزه مدیریت بازاریابی و فروش، پس از بررسی کامل و همه جانبه نمونه های موفق در دنیا از جمله آمازون دات کام، کتابفروشی های زنجیره‌ای بارنس اند نابل و بوردرز طراحی و پیاده سازی گردید.

در حال حاضر بیش از ۸۷ هزار عنوان کتاب در این سیستم معرفی شده و امکان خرید کتاب ها به صورت اینترنتی به آسانی میسر است. بسیاری از ناشران و مراکز پخش کتاب توزیع کتاب های منتشر شده خود را از طریق این سیستم انجام می دهند.

تفاوت کتاب فردا با دیگر مراکز و مؤسسات فعال در فروش کتاب، در دو بخش قابل بررسی است:

  • کتاب فردا بر پایه تحقیقات جامع علمی و بر پایه تجربیات موفق پروژه‌های بزرگ دنیا در این حوزه پیاده سازی شده است.
  • این سیستم توسط یک مجموعه تخصصی نشر و پخش کتاب با عنوان انتشارات کتاب دانشگاهی به فعالیت می‌پردازد و از اینرو با مراکز و مؤسساتی که به صورت غیر تخصصی وارد حوزه کتاب شده‌اند تفاوت دارد.

www.fardabook.com

۲ . مژده بوک

مژده بوک با بیش از ۳۰۰۰۰ عنوان کتاب شامل مجموعه ای بالغ بر ۱۹۰۰۰ کتاب از نویسندگان داخلی و خارجی و ۷۰۰۰ مترجم و پدیدآورنده و نیز کتب متنوع دیگر مفتخر به همکاری با بیش از۱۷۰۰ ناشر جهت ارائه آثار می باشد و این وسعت فعالیت سبب گشته تا بتواندمجموعه کاملی از کتاب ها را در اختیار کتاب دوستان قرار دهد.

در این سایت دوستداران کتاب از سراسر کشور می توانند کتب مورد نیاز خود را در حوزه های گوناگون علوم انسانی ، علوم تجربی و پایه ، علوم ریاضی و فنی ، علوم کشاورزی و هنر به صورت الکترونیکی جستجو ، خریداری و در نشانی دلخواه تحویل گیرند.

www.mojdehbook.com

۳ . جیحون

فروشگاه اينترنتي جيحون فعاليت خود را از سال ۱۳۸۶ با هدف تسهيل خريد كتاب آغاز كرد. از آن زمان تا به امروز جيحون همواره در تلاش است تا در كنار كتاب، با تكميل محصولات فرهنگي خود‏ پاسخ‌گوي نياز مخاطبان باشد.

خدمات جيحون در راستاي باور به ارزشمندي زمان شماست. کتابفروشی جیحون امیدوار است در كنار آن ها  يك گام جلوتر باشيد و از تجربه‌ي خريد آنلاين و آسان محصولات فرهنگي لذت ببريد.

www.jeihoon.net

۴ . قاصدک

فروشگاه اینترنتی قاصدک در سال ١٣٩٥ تحت اشراف انتشارات انوار الهدی و کتابفروشی هدایت، با استفاده از پورتال شاپرک، توسط تیم قاصدک راه اندازی شد.

 هدف از راه اندازی فروشگاه:

ایجاد شبکه فروش وتوزیع مستقیم وبدون واسطه بین ناشران و خوانندگان کتاب میباشد. اطلاع رسانی در حوزه کتاب و معرفی آثار منتشر شده مهم و خواندنی

گسترش فروش و توزیع محصولات فرهنگی اعم از کتاب ، نرم افزار های مرتبط به کتاب ، نشریات و سرگرمی.

عرضه کتاب با موضوع های مختلف و زبان های گوناگون

ارسال به سراسر کشور برای نیاز جویندگان علم و فرهیختگان و اهل قلم

www.qps.ir

۵ . کتاب رایا

کتاب رایا در سال ۱۳۸۸ کار خود را در قالب پخش و توزیع کتب کمک آموزشی شروع کرد. این مجموعه در راستای ارائه هرچه بیشتر خدمات مستقیم به مردم، پس از شش ماه فروش تلفنی کتاب در همه زمینه ها و ارسال به تمامی نقاط تهران را در دستور کار قرار داد. چهار سال تلاش مستمر، پیگیری صادقانه و خدمت رسانی به مشتریان تهرانی عزیز، اینک شور و انگیزه رایا را برای خدمت رسانی به همه هموطنان عزیز در سراسر کشور را برانگیخته است. کتابفروشی اینترنتی رایا با تیمی مجرب از پرسنل کارآمد با هدف تامین کتابهای موردنظر کاربران عزیز در کمترین زمان ممکن و پوشش دهی تمام نقاط کشور در خدمت شما دوستان است.

www.rayabook.net

 

منبع

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 452 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 14:22

سفر به گرجستان

اگر چه ترکیه، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و امارات همچنان در برنامه سفرهای دایمی ایرانیان جای دارند اما یک رقیب جدی هم به این فهرست اضافه شده ‌است. میل سفر به گرجستان تنها به گذران روزهای تعطیلی یا عید نوروز خلاصه نمی‌شود و چندین‌ هزار ایرانی حالا در شهرهای این کشور کوهستانی صاحبِ خانه و ساکن شهرهای این کشور هستند. موج سفر با تور گرجستان حالا از فضای مجازی و دفاتر مسافرتی و شبکه‌های ماهواره‌ای خارج شده و گروهی بی‌نیاز به این موسسات، خود اقدام به اخذ اقامت دایم در این کشور به روش‌های متفاوت می‌شوند.

به گزارش ایسنا، روزنامه شهروند نوشت: «من به شخصه ترجیح می‌دادم به کشور توسعه‌یافته‌تری مهاجرت کنم ولی خب با توجه به شرایط سخت آن کشورها و شرایط ساده گرجستان و احتمال پیوستنش به اتحادیه اروپا در‌ سال ۲۰۲۰ این کشور را انتخاب کردم.» این جملات را یک جوان ایرانی که به ‌تازگی و پس از خرید یک خانه در گرجستان، به ایران بازگشته می‌گوید. او هم مانند بسیاری از شهروندان ایرانی که با حساب و کتاب، این‌روزها گرجستان را مقصد مهاجرت خود ‌کرده‌اند، به امید روزهای بهتر و زندگی آرام‌تر این کشور کوچک و خوش‌ آب‌و‌هوا را انتخاب کرده است. حالا چندسالی است که اگر چه ترکیه، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و امارات همچنان در برنامه سفرهای دایمی ایرانیان جای دارند اما یک رقیب جدی هم به این فهرست اضافه شده ‌است. میل سفر به گرجستان تنها به گذران روزهای تعطیلی یا عید نوروز خلاصه نمی‌شود و چندین‌ هزار ایرانی حالا در شهرهای این کشور کوهستانی صاحبِ خانه و ساکن شهرهای این کشور هستند. موج سفر به گرجستان حالا از فضای مجازی و دفاتر مسافرتی و شبکه‌های ماهواره‌ای خارج شده و گروهی بی‌نیاز به این موسسات، خود اقدام به اخذ اقامت دایم در این کشور به روش‌های متفاوت می‌شوند.

به‌ دنبال فضای رهاتر اجتماعی

دلایل برای انتخاب گرجستان به‌ عنوان مقصد مهاجرت، متفاوت است اما فصل مشترک سخنان بسیاری از این افراد، زندگی در شرایطی با فضای باز اجتماعی است؛ هر چند که هزینه پایین زندگی در این کشور هم یکی دیگر از دلایل اصلی این انتخاب است. «حمید»، روزنامه‌نگاری است که در سفر اخیر خود به گرجستان با بسیاری از ایرانیان مهاجر، هم‌کلام شده است. او درباره سطح معیشت مردم گرجستان به «شهروند» می‌گوید: «گرجستان اساسا کشور فقیری است و بنابراین سطح زندگی اغلب مردم چندان لوکس نیست ولی اختلاف طبقاتی هم مثل همه جا، آن‌جا هم وجود دارد و در بعضی از محله‌ها، خانه‌ها و برج‌های لوکسی وجود دارد. با این همه غذا و نوشیدنی درگرجستان نسبت به ایران خیلی ارزان‌تر است. تقریبا می‌شود با یک حقوق متوسط در ایران، در شهری مثل تفلیس هم زندگی کرد، البته اگر مجبور به پرداخت اجاره خانه نباشید.»

حمید حدود یک‌ ماه ساکن تفلیس بوده و معتقد است که وضع زندگی از نظر اقتصادی برای مردم این شهر چندان هم راحت نیست اما چون مردم راحت‌گیر و ساده‌زیستی هستند، با همین حداقل‌ها هم سر می‌کنند. او این ضعف اقتصادی را یکی از مهمترین دلایل گرجستان برای جذب توریست و مهاجر می‌داند: «به خاطر همین فقر و نبود درآمد اساسی در کشور به جذب توریست و سرمایه‌های خارجی روی آوردند که یکی از این موارد، همین اعطای اقامت برای کسانی است که ملکی با ارزش حداقل ۳۵هزار دلار خریداری می‌کنند.»

اخذ اقامت با خرید ملک

یکی از شایع‌ترین راه‌های اخذ اقامت دایم در گرجستان برای ایرانیان، خرید ملک است و این موضوع آن‌ قدر افزایش یافته که همین چند هفته پیش، سفیر ایران در گرجستان در این زمینه هشدار داد و گفت که «خرید ملک در گرجستان لزوما تضمینی برای اخذ اقامت طولانی‌مدت این کشور نیست.» اما روند پذیرش این اقامت به چه شکل است؟ حمید در این‌ باره می‌گوید: «قیمت خانه از ۲۰هزار دلار تا چند‌ میلیون دلار است که بر اساس متراژ و محل فرق می‌کنند ولی برای دریافت اقامت باید ارزش ملکی که خریده می‌شود، حداقل ۳۵هزار دلار باشد.»

روند کار هم به این صورت است که با خرید ملکی با این قیمت، یک‌ سال اقامت موقت به خریدار اعطا می‌شود که پس از تکرار این اقامت موقت در ۶سال، اقامت دایم برای مهاجران فراهم می‌شود. آن‌ طور که حمید می‌گوید، این روند دریافت اقامت، انگیزه زیادی برای ایرانیان علاقه‌مند به مهاجرت ایجاد کرده و البته امنیت گرجستان هم در افزایش این میل مهاجرت تأثیرگذار بوده است: «انگیزه اغلب ایرانی‌هایی که من با آنها صحبت کردم، هم همین پیدا کردن جایی امن و آرام با آزادی‌های اجتماعی است؛ جایی نزدیک به ایران و ارزان‌ و داشتن جایی برای روزهای آینده.»

برای بار دوم به گرجستان رفتم تا تغییرات را ببینیم

«مرتضی» تابستان گذشته و عید امسال به گرجستان سفر کرد و اکنون قصد خرید خانه در این کشور دارد که بتواند در سال‌های آینده به اقامت دایم برسد. او ساکن سیستان‌وبلوچستان است و می‌گوید در فاصله این ۶ ماه، تغییرات زیادی را در گرجستان و در زمینه جذب توریست دیده است. این جوان ۲۸ساله که در زاهدان شغل آزاد دارد درباره دلیل اصلی سفر خود و نیت خرید خانه در گرجستان می‌گوید: «سه دلیل اصلی برای این سفرها داشتم: کم بودن هزینه - قیمت تورهای گرجستان که از ٨٠٠ تومان شروع می‌شود، نیاز نداشتن به ویزا و دیگر این‌ که می‌دانستم گرجستان به دنبال عضویت در اتحادیه اروپاست و می‌خواستم ببینم یک کشور دقیقا چه تغییراتی را در خودش صورت می‌دهد تا به این موضوع برسد.»

او مانند بسیاری دیگر از توریست‌های ایرانی که به کشورهای دیگر سفر می‌کنند، بحث آزادی‌های اجتماعی را هم مطرح می‌کند: «البته مهمترین دلیل سفر به کشور خارجی به جای ایران، متفاوت بودن شرایط است.  در واقع تجربه دخالت کمتر در زندگی خصوصی آدم‌ها برای من جذاب است.»

مرتضی می‌گوید هزینه زندگی در این کشور کمتر از درآمد افراد است و همین موضوع او را علاقه‌مند به مهاجرت کرده است: «در سال‌های اخیر ایرانی‌های زیادی ساکن گرجستان شدند. کلا هزینه‌های زندگی به نسبت درآمد کمتر است. ماشین اصلا تعرفه واردات ندارد و با هزینه کم زندگی اروپایی را تجربه می‌کنند اما موضوعی که برای من و در سفر دومم جالب بود این‌که طی ٦ ماه خیلی شرایط متفاوت شده بود و مشخص بود که این کشور شدیدا روی گردشگری کار می‌کند.»

تب داغ سفر و اقامت در گرجستان همچنان روبه‌ افزایش است و به نظر نمی‌آید این موج در آینده هم متوقف شود و این در حالی ‌است که مقامات داخلی مدام افزایش سفر و مهاجرت ایرانیان به خارج از کشور را نگران‌کننده می‌دانند. دو روز پیش، رئیس بانک مرکزی گفته بود که «مسافرت به خارج از کشور در کشورمان بیش از حد معمول است و باید متعادل شود» و این وضع نگرانی کارشناسان اقتصادی و جامعه‌شناسان را به همراه داشته است اما به نظر می‌آید تا دلایل این مهاجرت‌ها دیده نشود، امید به کاهش یا متعادل‌شدن آنها در حد یک آرزو باقی بماند.

روایت یک هموطن ساکن در گرجستان

مردمی خونگرم با خوی ایرانی

هستی آتشکاری (مدیر یک آموزشگاه زبان در گرجستان):

کشور گرجستان تا سال‌های پیش یک کشور ناشناخته برای ایرانیان بود چون ترکیه محیط توریستی‌تر و ایرانی‌پسندتری داشت و ایرانیان از گرجستان بی‌خبر بودند و البته این کم‌کاری از طرف دولت گرجستان هم بود. این کشور چندین‌ سال زیر نظر شوروی بوده و همچنان به حسب عادت منتظر این هستند تا کسی از بیرون بیاید و راه و چاه را نشان دهد و با وجود پارامتر‌های خوب در صنایع کشاورزی همچنان به خودکفایی نرسیده‌اند. به‌ هر حال بعد از کودتا و مشکلات سیاسی ترکیه، کم‌کم حجم توریست کاهش پیدا کرد و تفلیس پررنگ‌تر شد؛ به‌ طوری‌ که در بهار ‌سال گذشته حجم پروازها و مسافران ایرانی از تعداد اتاق‌های هتل‌ها هم بیشتر شد و در شهر با حجم زیاد توریست ایرانی هرگز احساس غربت نمی‌کردید و خیابان روستاولی تفلیس همچون ولیعصر تهران شلوغ بود. در ابتدا به دلیل قوانین اتحادیه اروپا و بالا بردن تعداد افراد ساکن تفلیس مهاجران زیادی از کشورهای ایران، هند، عراق و عربستان در خود جای داد ولی کم‌کم راه‌ها را محدود‌تر و فیلترگذاری کردند.

اما یک پرسش همیشه این است به چه دلیلی گرجستان را انتخاب کردید؟ متاسفانه یا خوشبختانه عده‌ای در ایران معتقدند همه جای دنیا بیشتر از ایران پیشرفت می‌کند و امکانات بهتری در انتظارشان است ولی بدون‌ شک ایران امکانات رفاهی بیشتری برای شهروندان قایل است. ولی از مزایای انتخاب کشور گرجستان برای اقامت ایرانی‌ها می‌توان نزدیک بودن به ایران، بدون ویزا بودن، دریافت اقامت راحت، ورود به اتحادیه و شینگن، رشد سریع و قابل رویت، هوای سالم و مردمان خونگرم با خوی ایرانی، ذائقه غذایی مشترک، موا دغذایی ارزان‌قیمت و مدارس و دانشگاه‌های بین‌المللی معتبر را ذکر کرد.

به دلیل حجم زیاد ایرانی‌ها، این کشور در آینده نزدیک به یکی از قطب‌های مهم بیزینس تبدیل می‌شود چون سرمایه‌های کلانی وارد این کشور می‌شود و افراد کار و کاسبی خودشان را راه می‌اندازند و ما هم از این قافله مستثنا نبودیم. ‌سال پیش آموزشگاه زبان‌های خارجی را تأسیس کردیم و در حال حاضر به این امر مشغول هستم.

شغل ایرانیان پس از مهاجرت

کار در بازار املاک و تورگردانی

آمارها نشان می‌دهد که نزدیک به ۱۰‌هزار ایرانی حالا ساکن گرجستان هستند و به نظر می‌آید این عدد روز به‌ روز درحال افزایش است. افرادی که قصد مهاجرت به این کشور دارند، همواره با این پرسش روبه‌رو هستند که پس از مهاجرت به چه کاری مشغول شوند و مهاجران کنونی به چه مشغول هستند. حمید در پاسخ به این پرسش می‌گوید: «ایرانی‌های گرجستان، اغلب به دلالی و کار فروش املاک مشغول هستند که در این بین دغل‌بازی‌های زیادی هم دیده می‌شود. کار در بازار املاک و تورگردانی اما شغل شایعی در بین جامعه ایرانیان ساکن در این کشور است.»

او درباره امکان انجام کارهای دیگر هم می‌گوید: «اگر کسی تخصص خاصی داشته باشد و به زبان گرجی یا روسی، البته علاوه بر انگلیسی تسلط داشته باشد، با توجه به جمعیت کم گرجستان و نیاز این کشور به متخصص‌ در رشته‌های مختلف امکان پیداکردن کار مناسب وجود دارد.»

حمید مانند تعداد دیگری از ایرانیان که با «شهروند» درباره تجربه خود از سفر و زندگی در گرجستان سخن گفته‌اند، به امکان کلاهبرداری یا سوء‌استفاده برخی افراد و شرکت‌ها هم اشاره می‌کند: «کل فرآیند درخواست اقامت بعد از خرید خانه و ارزیابی ملک به وسیله کارشناسان چیزی در حدود ۲۰دقیقه زمان است که حدود ۹۰ تا ۱۵۰دلار هزینه دارد ولی برخی شرکت‌های ایرانی حتی تا ۵۰۰دلار از مردم برای انجام این کار می‌گیرند، در حالی‌ که هر فردی به راحتی و با آشنایی ابتدایی با زبان انگلیسی می‌تواند خودش این کار را انجام بدهد، چون اپراتورهای این بخش همه به زبان انگلیسی مسلط هستند.»

رژیم لغو روادید مجددا بین ایران و گرجستان چه تاثیری داشت 

افزایش ۴۶۰‌درصدی بازدید ایرانی‌ها از گرجستان در ۲۰۱۷ نسبت به‌ سال قبل

مسعود یارمحمدی (کارشناس مهاجرت به گرجستان):

از ‌سال ۲۰۱۶ که رژیم لغو روادید مجددا بین ایران و گرجستان برقرار شد و همچنین پذیرش گرجستان به‌ عنوان عضو ناظر اتحادیه اروپا و چشم‌انداز روشن پیوستن به اتحادیه و حوزه شینگن در‌ سال ۲۰۲۰ امید ایرانیان به مهاجرت به گرجستان را افزایش داده است.

مهمترین دلایل مهاجرت ایرانیان به گرجستان را به صورت خلاصه می‌توان در این موارد خلاصه کرد: نزدیکی ایران به گرجستان، سهولت در راه‌اندازی کسب‌وکار و راحتی قوانین، حاشیه امن سرمایه‌گذاری و فساد حداقلی، هم‌سطح بودن یا حتی کمتر بودن هزینه زندگی در گرجستان در مقایسه با کلانشهرهای ایران مثل تهران، وجود روابط فرهنگی و تاریخی با گرجستان، فرصت‌های جدید در سهولت دسترسی به بازارهای اروپا، وجود شرایط اقلیمی مناسب که همان آب و خاک است و امنیت بیشتر در میان کشورهای همسایه نظیر ارمنستان، جمهوری آذربایجان و حتی ترکیه.

عموما ایرانیان پس از مهاجرت در سه زمینه وارد می‌شوند؛ بحث اول تجارت است، بخش دوم مربوط به سرمایه‌گذاری در زمینه املاک است که عموما جذابیت دارد و مورد سوم سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و دامپروری است؛ مثلا احداث گلخانه یا استخرهای پرورش ماهی یا پرورش دام و طیور.

آمار‌ سال ۲۰۱۷ نسبت به ‌سال قبل، افزایش ۴۶۰‌درصدی بازدید توریست‌های ایرانی از گرجستان را نشان می‌دهد. در زمینه تجارت هم چنین روندی را شاهد هستیم؛ به‌ طوری که امروز تعداد ایرانیان ساکن گرجستان به حدود ۱۰‌هزار نفر رسیده است.»

 

منبع : ایسنا

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 495 تاريخ : پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت: 14:10

درمان زودانزالی

هیچ ” اکسیر جادویی” برای درمان زود انزالی (پی‌ای) یا انزال زودرس وجود ندارد زیرا دلایل آن کاملا شناخته‌شده نیستند. با این وجود، این مشکل نباید مانع یک زندگی جنسی سالم شود زیرا طیفی از گزینه‌های درمان وجود دارد که می‌توانید راجع به آن‌ها با پزشک یا درمانگر جنسی خود صحبت کنید. در ادامه این نوشتار ۳۵ روش درمان انزال زودرس که تاثیر آنی دارند آمده است و امیدواریم این مقاله برای شما سودمند باشد.

درمان زود انزالی

من به عنوان متخصص سکس تراپی ( آمیزش درمانی یا کامش درمانی) اغلب حیران این هستم که چرا این همه مرد یا زوج برای حل کردن اشکال زود انزالی یا انزال زودرس به من مراجعه می‌کنند. بعضی از مردها از شرم و هراس این‌که خیلی زود به انزال می‌رسند رنج می‌برند و همین باعث می‌شود از روابط جنسی و نیز عملکردشان طی رابطه جنسی اضطراب داشته باشند.

با توجه به کلینیک مایو، علت دقیق انزال زودهنگام ناشناخته است. هرچند سابقا تصور می‌شد که این مشکل تنها ریشه‌ی روانی دارد، اما درحال‌حاضر پزشکان می­دانند که زودانزالی، پیچیده‌تر است و تعامل پیچیده‌ای از عوامل روانی و بیولوژیکی را شامل می‌شود.

علل روانشناختی

بعضی از پزشکان بر این باورند که تجربیات جنسی اولیه ممکن است الگویی را ایجاد کند که تغییر آن بعدها دشوار باشد، مانند:

– موقعیت‌هایی که ممکن است شما برای رسیدن به اوج لذت جنسی عجله کرده باشید تا کسی متوجه این موضوع نشود.
– احساس گناه که سبب می‌شود از برقراری رابطه‌ی جنسی کناره‌گیری کنید.

عوامل دیگری که می‌توانند نقش مهمی در بروز زودانزالی داشته باشند عبارتند از:

– اختلال نعوظ.

مردانی که در طول انجام رابطه‌ی جنسی نگران رسیدن به نعوظ و حفظ نعوظ هستند‌، می‌توانند الگویی از عجله برای انزال شکل بدهند.

– اضطراب.

بسیاری از مردان مبتلا به زودانزالی نیز مشکل اضطراب دارند، که یا به طور خاص در مورد عملکرد جنسی‌شان است و یا ناشی از مشکلات دیگر است.

– مشکلات ارتباطی.

اگر هیچ‌کدام از دلایل گفته شده برای مشکل زودانزالی در مورد شما صدق نمی‌کند ممکن است مشکلات ارتباطی بین شما و شریک فعلی‌ةان سبب بروز این مسأله شده باشد. در این‌جا نقش همسرتان بسیار مهم و نوع ارتباطی که با وی دارید بسیار حساس و تأثیرگذار است.

علل بیولوژیکی

برخی از عوامل بیولوژیکی یا زیست شناختی ممکن است سبب بروز انزال زودهنگام شوند، از جمله:

– غیرطبیعی یودن سطح هورمون
– غیرطبیعی بودن سطوح مواد شیمیایی مغز به نام انتقال‌دهنده‌های عصبی
– غیر طبیعی بودن فعالیت واکنشی سیستم عصبی
– برخی از مشکلات تیروئید
– التهاب و عفونت پروستات یا مجرای ادرار
– ویژگی‌های ارثی
– آسیب دیدن عصب در اثر جراحی یا تروما (نادر)

وب‌سایت (وب‌گاه) USA News.com گزارش داد که میانگین طول رابطه‌ی جنسی ۷.۳ دقیقه است، اما ۴۳ درصد مردان به طور ناگهانی در طول مدت کم‌تر از دو دقیقه رابطه را به پایان می‌رسانند.

روش درمان زود انزالی

حقایق کوتاهی در رابطه با زود انزالی

در این‌جا برخی از نکات کلیدی را در مورد زود انزالی می‌بینید:

– در اکثر موارد، ناتوانی در کنترل انزال، به ندرت به دلیل یک اختلال پزشکی است، اگر چه پزشکان تمایلی به پذیرفتن این موضوع ندارند.
– زودانزالی می‌تواند به بروز علائم ثانویه مانند اضطراب، دست‌پاچگی، استرس و افسردگی منجر شود.
– درمان این مشکل ممکن است از دیدگاه پزشک مبنی بر این‌که فرد در طول زمان بهبود خواهد یافت، تا روش‌های خانگی برای “بهبود” زمان‌ انزال، متفاوت باشد.

علائم زود انزالی

به لحاظ پزشکی، شکل پایدارتر زود انزالی یعنی زود انزالی مادام‌العمر، با سه ویژگی زیر تعریف شده‌است:

– انزال همیشه یا تقریبا همیشه قبل از دخول جنسی یا در حدود یک دقیقه بعد از دخول اتفاق می‌افتد.
– در هر بار یا تقریبا هر بار که دخول جنسی رخ می‌دهد، ناتوانی در به تأخیر انداختن انزال وجود دارد.
– نتایج منفی شخصی به وجود می‌آیند، مانند ناراحتی و ناامیدی، یا اجتناب از نزدیکی جنسی.

علائم روانشناختی در مقایسه با رویدادهای فیزیکی انزال در درجه‌ی دوم (علائم ثانویه) قرار دارند. مرد، همسرش یا هر دوی آن‌ها ممکن است این علائم را تجربه کنند.

علائم ثانویه عبارتند از:

– کاهش اعتماد به نفس در رابطه‌ی میان طرفین
– بروز مشکل بین دو طرف
– اختلال روانی
– اضطراب
– دست‌پاچگی
– افسردگی

مردانی که دچار زودانزالی هستند ممکن است مشکلات روانی را تجربه، اما نتایج یک مطالعه بر روی ۱۵۲ مرد و شرکای آن‌ها نشان داد که شریک زندگی در مقایسه با خود مرد نگرانی کم‌تری را در رابطه با زودانزالی تجربه می‌کند.

تشخیص

کتابچه‌ی راهنمایی که توسط روانپزشکان و روانشناسان برای تشخیص‌ پزشکی استفاده می‌شود، زودانزالی را فقط به عنوان یک اختلال جنسی تعریف می‌کند، در حالی که توصیف زیر درست است:

“انزال با کم‌ترین تحریک جنسی قبل یا اندکی پس از دخول جنسی و قبل از آن‌که فرد تمایلی برای آن داشته باشد. این اختلال ماندگار است یا به طور مکرر اتفاق می‌افتد و موجب ناراحتی شدید در فرد می‌شود.”

با این حال، یکی از اشکال زودانزالی که به صورت آزادتر تعریف می‌شود، یکی از رایج‌ترین انواع اختلال جنسی است.

یک پزشک سوالات خاصی را برای ارزیابی علائم از فرد مبتلا می‌پرسد سوالاتی مثل این‌که انزال شما چقدر قبل از دخول رخ می‌دهد.

سوالاتی که پزشک ممکن است بپرسد شامل موارد زیر است:

– چند وقت یک بار زودانزالی را تجربه می‌کنید؟
– چه مدت است که با این مشکل روبرو هستید؟
– آیا این مشکل در همه‌ی نزدیکی‌های جنسی اتفاق می‌افتد یا فقط در زمان‌های خاصی رخ می‌دهد؟
– چه مقدار تحریک برای رسیدن به مرحله‌ی‌ دخول در شما لازم است؟
– زودانزالی چه‌طور بر فعالیت جنسی شما تاثیر گذاشته‌است؟
– آیا می‌توانید انزال را در خود تا بعد از دخول به تاخیر بیاندازید؟
– آیا خودتان یا شریک زندگی‌تان از این بابت ناراحت یا خسته هستید؟
– زودانزالی چگونه بر کیفیت زندگی شما تاثیر گذاشته‌است؟

با تمام این ها لازم نیست خودتان را به قرص و داروی شیمیایی ببندید. اگر این مشکل را دارید بدانید که یا در طبیعت شما است یا به دلایلی که بر شمرده شد به آن خو گرفته اید. پس بیایید به روش های درمانی سریع و ارزان و موثر خانگی متوسل شویم. این روش ها در کنار آثار شگفت شان به شما آسیب نمی زنند و با این حال به شما و شریک کامش جنسی تان اجازه می دهند از رابطه جنسی بیشترین بهره را ببرید و به این رابطه استحکام، و استمرار و دوام ببخشید. در ادامه ۳۵ روش درمان زود انزالی آمده است. این درمان ها به دو بخش غیر غذایی و غذایی تقسیم می شوند. ابتدا به بخش غیر غذایی که بسیار آسان و در دسترس است پرداخته می شود و سپس نوبت به غذاها و خوراکی ها  می رسد.

منبع

 

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 431 تاريخ : پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت: 14:05

بهترین کتاب های روانشناسی

بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا کدام اند؟

کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا را یک لیست ده عدد برای شما جمع آوری کرده ایم،این لیست شماره ی ۱ است و به مرور کتاب های بیشتری را معرفی خواهیم کرد.

لیست کتب و کتاب روانشناسی و موفقیت عالی بسیار زیاد است اما ما این  ده کتاب را با بررسی و تحقیق انتخاب کرده ایم.

معیار انتخاب کتاب ها تاثیر گذاری آن ها در زندگی افزاد بوده است، کتاب هایی که در لیست زیر آمده است زندگی افراد بسیار زیادی را متحول کرده است و آن ها را به سمت موفقیت در عرصه های مختلف زندگی حرکت داده است.

اگر وقت مطالعه ی این پست را ندارید می توانید لیست بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا را در جدول زیر ببینید:

جدول اول بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا

۱-آیین دوست یابی

۲-ثروتمند ترین مرد بابل

۳-بیندیشید و ثروتمند شوید

۴-هفت عادت مردمان موثر

۵-جادوی فکر بزرگ

۶-کتاب مدیر یک دقیقه ای

۷-از خوب به عالی

۸-پدر پولدار و پدر بی پول

۹-چه کسی پنیر مرا جابجا کرد

۱۰-کیمیاگر

جدول دوم از بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا

۱۱-انسان در جستجوی معنا

۱۲-تافته های جدا بافته

۱۳-اعتماد به نفس و دستیابی به آن

۱۴-اثر مرکب

۱۵-علم ثروتمند شدن نوشته ی والاس وتلز

۱۶-کلید را بزن

۱۷-به سوی کامیابی

۱۸-برتری خفیف

۱۹-تئوری انتخاب

۲۰- کتاب آخرین سخنرانی

آیا این لیست کامل است ؟

خیر،قطعا این لیست نقاط ضعفی دارد،ممکن است کتابی که دوست شما را متحول کرده و تاثیر بسیار زیادی بر روی او گذاشته باشد از نظر شما یک کتاب عادی یا حتی مسخره باشد.

اما کتاب های ارائه شده در این لیست جزو برترین کتاب های روانشناسی و موفقیت در سرار دنیا هستند که هر کدام به چندید زبان زنده ی دنیا ترجمه شده اند و بر روی افراد بسیاری زیادی تاثیر مثبت گذاشته اند.

از شما در خواست می کنیم که کتاب های مورد نظر خودتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید تا هم ما و هم سایر بازدید کنندگان از این کتاب ها استفاده کنند.

امیدوارم لیست کتاب های زیر را مطالعه کنید و از بین آن ها چند مورد را انتخاب کنید و شروع به مطالعه آنها کنید.

می توانید هر بار یک یا دوصفحه مطالعه کنید. مطمئن باشید بعد از چند ماه مطالعه تغیرات بسیار عالی در زندگی خودتان احساس می کنید.

برویم سراغ لیست لیست بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا 

۱-آیین دوست یابی

کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی

معرفی کتاب آیین دوست یابی

کتاب آیین دوست یابی یکی از کتاب هایی است که حتما باید مطالعه شود.کتاب در سال ۱۹۳۷ نوشته شده است و همواره جزو پرفروش ترین کتاب ها در دنیا بوده است.

این کتاب برخلاف اسمش در مورد دوست یابی نیست،به نظر نام مناسبی برای این کتاب با این حجم فوق العاده  اطلاعات کاربردی انتخاب نشده است.

کتاب آیین دوست یابی در مورد نحوه ی برخورد و سلوک با دیگران است.راز نفوذ به قلب دیگران و رفتار درست را نشان می دهد.

اطلاعات آیین دوست یابی برای زمان و مکان خاصی نیستند و چون با انسان ها سر و کار داریم می توان این اصول را در همه جای زمین به کار برد.

برای دانلود خلاصه کتاب آیین دوست یابی روی لینک زیر کلیک کنید:

۲-ثروتمند ترین مرد بابل

کتاب ثروتمندترین بابل

معرفی کتاب ثروتمند ترین مرد بابل

کتاب ثروتمندترین مرد بابل یکی از پرفروش ترین کتاب های حوزه ی ثروت در دنیا است.

در کتاب آمده که شهر بابل یکی از ثروتمند ترین شهر های دنیا بوده و بازرگانان و تاجران بسیاری داشته.

داستان دو دوست در این کتاب بررسی می وشد که یک دوست بعد از گذشت مدتی تبدیل به ثروتمند ترین مرد بابل می شود و شوکت و اعتبار و احترام کسب می کند و دیگر می رود تا از او  اصول ثروتمند شدن را یاد بگیرد.

به جرات اگر در جامعه ی امروز ما همین آموزه های پایه ای ثروتمند شدن رعایت شود بسیاری از مشکلات مالی مردم بر طرف می شود.

در جایی از کتاب اشاره می شود که همه ی درآمد شما برای خودتان نیست و باید یک دهم آن را پس انداز کنید و وقتی پس اندازتان به حد خاصی رسید با آن به تجارتی بپردازید که در آ« رحفه ای هستید و دانش لازم را دارید.

داستان های زیادی در این کتاب پایه ای ثروت بیان می شود که واقعا لذت بخش است.

کتاب نوشته ی جورج اس کلاوسون است و در ۱۶۷ صفحه ارائه شده که می توانید در یک روز تعطیل آن را کامل تمام نمایید.

حتما این کتاب پایه ای را مطالعه نمایید به شما نوید می دهد که حتی با بدترین وضعیت مالی هم می توان بعد از گذشت مدتی و رعایت اصولی ساده به موفقیت رسید.

۳-بیندیشید و ثروتمند شوید

سومین کتاب لیست ما که برای موفق شدن حتما ضروری است و هستند کسانی که هیچ کتاب جز بیندیشید و ثروتمند شوید را مطالعه ننکردند و جزو  افراد موفق و ثروتمند شدند.

مشاهده ادامه مطلب بهترین کتاب های روانشناسی

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 414 تاريخ : پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت: 13:53

جشن عروسی

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران هزینه های ازدواج و برگزاری جشن عروسی یکی از اساسی ترین و در عین حال پر استرس ترین بخش های عروسی است که فکر همه عروس و دامادهای جوان را به خود مشغول می کند. همه دوست دارند که جشن عروسی خود را به بهترین نحو ممکن و بدون کم و کاست برگزار کنند و در عین حال حداکثر صرفه جویی را نیز در هزینه های جشن عروسی داشته باشند.اگر شما هم به دنبال راههای کاهش هزینه های ازدواج و عروسی هستید، این نکات را بخوانید.مراسم ازدواج کلیه مراحل ثبت ازدواج رسمی واجرای عقد ؛تالار پذیرایی مجهز به اتاق عقد،پذیرایی؛کارت دعوت مراسم از مهمانان ؛لباس عروس ، داماد؛آرایش عروس، اتومبیل عروس؛خرید عروسی؛ فیلمبرداری؛ماه عسل را شامل میشود.


حلقه ازدواج

شروع مخارج با خرید یك حلقه انگشتر آغاز شود. رسم بر این است كه حلقه داماد را خانواده عروس و حلقه عروس را خانواده داماد می‌خرند. قیمت حلقه براساس سلیقه طرفین متفاوت است. پس منصفانه انتخاب کنید.

خرید آینه و شمعدان
خریدی که بیشتر خانواده ها در اظهار نظر می کنند.آینه و شمعدان انواع مختلفی دارد. قیمت انواع نقره آن در سایز معمولی از 400هزار تومان شروع می‌شود و با بزرگ‌تر شدن ابعاد آن و مقدار نقره‌ای كه در آن به كار رفته، افزایش می‌یابد.


سرویس طلا
سرویس طلای عروس خانم هم فلسفه جدایی دارد. قیمت این سرویس كه معمولا شامل یك گردنبند ، دستبند، یك جفت گوشواره و در مواردی یك انگشتر است، بسته به میزان طلا و جواهرات به كار گرفته شده در آن از یك‌میلیون تومان كه نوع بدون جواهرات است آغاز می‌شود و گاهی به رقم‌های نجومی‌ سرسام‌آوری می‌رسد كه حتی ممكن است شما را از ازدواج كردن پشیمان كند.


کاهش هزینه های عروسی با تعیین هوشمندانه تاریخ مراسم
اگر می خواهید هزینه های مراسم عروسی خود را کاهش دهید، اولین اسکناس ها را می توانید با تعیین درست تاریخ مراسم خود، صرفه جویی کنید. بسیاری از خدمات مرتبط با برگزاری مراسم عروسی، در روزهای وسط هفته و ایام غیر تعطیلات و برخی فصل ها ارزانتر هستند.

بعنوان مثال، تالارها و باغ های محل برگزاری مراسم، گل فروشی ها، موسسه های عکاسی و فیلم برداری، آرایشگاه های عروس و ... همگی در روزهای میانی هفته، تخفیف های قابل توجهی به مشتریان خود می دهند

.

انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی
آمار نشان می دهد بخش عمده ای از هزینه های عروسی (حدود 30%) مربوط به هزینه محل برگزاری مراسم و پذیرایی است. بنابراین در انتخاب باغ یا تالار محل برگزاری جشن عروسی تان بیشتر دقت کنید. بعنوان مثال اگر تعداد مهمانان شما کم است، چه لزومی دارد که یک تالار بزرگ را انتخاب کنید.برخی از باغ ها نیز به دلیل اینکه در اطراف شهرها واقع هستند و در ضمن هزینه های کمتری دارند، با قیمت های مناسب تری با شما قرارداد می بندند و در عین حال مهمانان شما از فضای با طراوت آنجا لذت می برند. شاید گزینه مناسبی باشد اگر به تالارها و باغ هایی که به فاصله کمی در اطراف شهر شما هستند فکر کنید.

گل آرایی ها و تزئینات
گل آرایی ماشین عروس، بادکنک آرایی سالن پذیرایی، آتش بازی و ... در ظاهر چندان پرهزینه نیستند اما اگر با هم جمع شوند می توانند بسیار گران باشند. برخی از این خدمات مثل تزئین ماشین عروس را می توانید با هزینه های کمتری نیز انجام دهید. مثلا باحذف برخی از گل های گران قیمت و جایگزین کردن آنها با گل های ارزان تر و یا حذف گل هایی که مربوط به آن فصل نیستند و انتخاب گل هایی که در آن فصل فراوان تر هستند، می توانید هزینه های تزئین ماشین عروس را کاهش دهید.


مواردی مثل بادکنک آرایی و گل آرایی سالن پذیرایی اگر حذف شوند نیز تاثیر چندانی بر گرمی مجلس شما نخواهند گذاشت. مواردی مثل آتش با زی و ... نیز  توسط نزدیکان شما با هزینه های بسیار کمتر قابل اجرا هستند. 


عکاسی و فیلم برداری عروسی
عکاسی و فیلم برداری مجلس عروسی یکی از قسمت هایی است که اگر کمی دقت کنید، می توانید حسابی در هزینه های آن صرفه جویی کنید. در درجه اول سعی کنید با چندین موسسه مذاکره کنید و از قیمت ها و همچنین کیفیت کار آنها مطلع شوید.سعی کنید سراغ تولید کننده های اصلی بروید که مجوز تولیدی دارند و تقریبا همه مراحل کار، از فیلم برداری و عکس برداری گرفته تا میکس و مونتاژ و چاپ و... را خودشان انجام می دهند.
یک نکته مهم : اگر 6 تا 8 ماه زودتر از تاریخ عروسی اقدام به عقد قرارداد کنید، تخفیف های قابل توجهی از موسسه های عکس و فیلم عروسی دریافت خواهید کرد.ایام تعطیلات زمان شلئغی برای عکاسی و فیلم برداری است پس در زمان باز دقت کنید.

میوه و شیرینی
میوه و شیرینی خوردنی‌های جدانشدنی برگزاری جشن هستند كه بسته به تنوع و سلیقه شما است.پیشنهاد از میوه های رسمی همیشه در مهمانی ها استفاده کنید و فصل میوه مورد نظر را هم درنظر بگیرید.شیرینی عروسی نباید بسیار متنوع و گران باشد.

كیك عروسی

هم ماجرایی جدا است كه در انواع دو، سه، چهار طبقه و گاهی هم با طبقات بیشتر سفارش داده می‌شود. کیک عروسی فقط یک نماد است و لازم تیست که در انتخاب ان ولخرجی کرد.


لباس عروس
لباس عروس پس از جشن بایگانی می‌شود و سال‌های سال در گنجه خاك می‌خورد، بیشتر عروس خانوم‌های منصف ترجیح می‌دهند، لباس عروس را برای شب عروسی اجاره كنند تا آنكه بخرند. مزون‌های لباس عروس پراكنده در شهر هم برای پاسخ به این تقاضا، با توجه به سلیقه عروس و سایز او لباسی تهیه می‌كنند و برای یك شب به او اجاره می‌دهند. لازم نیست لباسی تهیه کنید افراد فامیل دوست داشته باشند،عروس و داماد و یک عکس یادگاری مهم است.


کارت عروسی
كارت عروسی هم یكی دیگر از مواردی است كه برای سفارش کم دقت کنید تا هم یادگاری با ارزشی باشد هم هزینه هنگفتی نداده باشید. نوع کارت عروسی خود را براساس سایز بزرگ بودن و در چشم بودن و موارد دیگر اتنخاب نکنید.کارت های عروسی پس از مراسم دور ریخته می شوند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 491 تاريخ : يکشنبه 23 دی 1397 ساعت: 21:02

دستگاه های فلزیاب، گنج یاب، طلایاب

آشنایی با دستگاه های فلزیاب، گنج یاب، طلایاب

امروزه بین مردم تکنولوژی به کار رفته در دستگاه های فلزیاب، گنج یاب، طلایاب شناخته شده و مشهور می باشد از این رو اکثر افراد دوست دارند در رابطه با این دستگاه ها به اطلاعاتی هرچند مختصر دست پیدا کنند. این دستگاه ها با استفاده از برنامه های نویسی کامپیوتری قادر به آشکار ساختن مختصات نسبی یا دقیق اشیا فلزی را با استفاده از تکنولوژی های گران قیمت تر امکان پذیر بسازند. البته این دستگاه ها برای شناسایی اشیایی که در اعماق زمین گرفته اند مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های قدیمی تنها به میدان مغناطیسی بسنده می کردند اما امروزه تکنولوژی مدرن به کار رفته در این دستگاه ها قابلیت تشخیص بهتر را در اختیار کاربران قرار داده است.

کاربرد دستگاه فلزیاب، گنج یاب، طلایاب در زندگی انسان ها

امروزه این دستگاه ها نسبت به گذشته بیشتر در زندگی انسان ها قابل مشاهده هستند و از جمله موارد کاربرد آن ها می توان به استفاده از آن ها در فرودگاه ها، گیت های عبور افراد که باید به طور دقیق افرادی که فلزات را حمل می کنند تشخیص دهند و همچنین پیدا کردن گنج و طلا در معبدها و سازه ها و مکان های قدیمی کاربرد دارند. دستگاه های فلزیاب انواع مختلفی دارند.

نکات مهم در هنگام خرید دستگاه های فلزیاب

بسیاری از افراد تصور می کنند که انتخاب و خرید دستگاه های فلزیاب، طلایابو گنج یاب امروزه امری دشوار و غیر ممکن است اما در پاسخ به این سؤال باید گفت که این گونه نیست. مراکز معتبر می توانند برندهای برتر این محصول را بر اساس نیاز شما در اختیار شما قرار دهند و در واقع عمل انتخاب و خرید دستگاه فلزیاب را برای شما ساده می کند. توجه به این نکته در این بخش حائز اهمیت می باشد که دستگاه فلزیاب بد در بازار وجود ندارد و کیفیت یک محصول را محدوده مغناطیسی و قیمت آن مشخص می کند. استفاده از یکی از این دستگاه ها در شرایطی که اپراتور آن فردی ماهر، متخصص و آشنا به تکنیک های لازم باشد می تواند عملکرد خیلی بهتری را به شما ارائه دهند.

هرچه تکنولوژی به کار رفته در دستگاه های فلزیاب و دستگاه گنج یاب، طلایاب پیشرفته تر باشد، قدرت تشخیص آن ها عمیق تر و دقیق تر می باشد. از این رو انتخاب دستگاه های حساس ممکن است گزینه بهتری برای شما باشند و همچنین استفاده از آن ها به آماده سازی و آموزش قبل از شروع فعالیت نیازمند می باشد.

این مسئله که هرچه دستگاه های فلزیابگران تر باشند کیفیت بهتری دارند صحت ندارد؛ زیرا قیمت ها در بازار کشور بسیار متفاوت می باشند. اگر قصد خرید یکی از این دستگاه ها را دارید بهتر است به یکی از مراجع مرتبط در این زمینه رجوع کنید تا اطلاعاتی دقیق در اختیار شما قرار گیرد و با بررسی نیازهای شما دسترسی به نمایندگی برندهای معتبر را برای شما آسان سازند. البته می توان گفت امروزه دستگاه های فلزیاب تصویری که فلزهای غیر آهنی را پیدا می کنند و برای پیدا کردن طلا و مس مورد استفاده قرار می گیرند بیشتر مورد تقاضا هستند.

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص فروش فلزیاب، دستگاه طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://tivametaldetector.com/

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 395 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 4:39

سفر به مارماریس

مارماریس شهری بندری در سواحل دریای مدیترانه است که در جنوب کشور ترکیه قرار دارد. این شهر یکی از مکان‌هایی است که در هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن دارد: سواحل زیبا، قایقرانی عالی، ورزش‌های ماجراجویانه، روستوران‌های برتر، زندگی شبانه پرجنب و جوش، آفتاب مدیترانه‌ای و ... ؛ تاریخ‌ مارماریس نیز بحثی مفصل و جدا است. کمتر جایی را در این کره‌ی خاکی می‌توان یافت که چنین زیبایی تاریخی داشته باشد.  در این شهر بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیاری وجود دارد که چندین روز باید وقت صرف کنید تا تمامی زیبایی‌های آن را از نزدیک لمس کنید. در ادامه با معرفی دیدنی‌های مارماریس و معرفی بهترین تور مارماریس با همراه ما باشید.البته پیشنهاد ویژه ما برای شما تور مارماریس نوروز 98 سلام پرواز هست

مارماریس مارینا

مارماریس مارینا

مارینا یک مرکز اجتماعی است و همواره چیزهای جذاب و مفرح زیادی برای گردشگران دارد

فرقی نمی‌کند که به قدم زدن و گردش با فراغت خاطر علاقه دارید یا دوست دارید در امتداد اسکله سواد قایق بادبانی شوید؛ یا اگر آنقدر عاشق خرید هستید که تا از پا افتادن مراکز خرید را زیر پا می‌گذارید، مارینا جایی است که باید حتما به آن سر بزنید. مارینا یک مرکز اجتماعی است و همواره چیزهای جذاب و مفرح زیادی برای گردشگران دارد. در کنار آبشارها موسیقی اجرا می‌شود، انواع مختلف رستوران‌ با کیفیت‌های عالی میزبان شما هستند و مغازه‌های متعددی سوغاتی معتبر ترک، لباس‌ یا هر چیز دیگری که بخواهید، می‌فروشند. 

 
موقعیت مارماریس مارینا روی نقشه

شرکت در تور روستای مارماریس

تور روستای مارماریس

تور روستای مارماریس یکی از بهترین تفریحات و گشت و گذارهایی است که می‌توانید در روستاهای زیبا و جذاب اطراف مارماریس تجربه کنید. برای تجربه‌ی زیبایی زندگی روستایی، فرهنگ و طبیعت این اطراف می‌توانید در این تورها شرکت کنید. راهنمایان تور شما را به گوشه و کنار روستاها و بناهای تاریخی می‌برند و می‌توانید فعالیت‌های مردم محلی، مثل پختن نان را از نزدیک ببینید. 

فواره های رقصان

فواره رقصان مارماریس

فواره‌های رقصان منظره‌ای بسیار زیبا است و شب‌ها که این آب‌نماها به رقص درمی‌‌آیند، تماشاکنندگان را به تحسین وا می‌دارند. این نمایش تقریبا نیم ساعت به طول می‌انجامد و شامل رقص آب به همراه موسیقی و رقص چراغ‌های رنگی نیز می‌شود. تماشای رقص فوراه‌ها رایگان است و هر شب مردم زیادی برای تماشای آن‌ها به این منطقه می‌آیند. این فواره در طول روز نیز به طور منظم به رقص درمی‌آیند و حتی زیبایی مجسمه‌ی مرمری درون آن را به رخ می‌کشند. پس سکه‌ای داخل آن انداخته و یک آرزو کنید!

کوه های مارماریس

کوه های مارماریس

چشم‌اندازی از صخره‌های زیبا که بر اثر تابش نور خورشید خیره‌کننده و رویایی به نظر می‌رسد، حتما در طول سفرتان به مارماریس شما را جذب خود خواهد کرد. شرکت‌های خصوصی زیادی در این شهر وجود دارد که در کوه‌های مارماریس تورهای خصوصی اجرا می‌کنند، شما را به مسیرهای صخره‌ای می‌برند، پانورمایی خیره‌کننده از گیاهان و جانوران بومی را به شما نشان می‌دهند، پرده از زیبایی تالاب‌ها و آبشارها برمی‌دارند و حتی شما را به بالاترین نقطه‌ی این کوه‌ها می‌برند که می‌توانید طلوع یا غروب خورشید را از پس دریایی آبی به تماشا بنشینید. زیبایی و لذت تجربه‌ی این روز به هیچ وجه قابل توصیف نیست.

آرامگاه های صخره ای ساریان

آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس

برای حفاظت از این بنای تاریخی، گردشگران اجازه دارند که فقط از درون قایق این آثار منحصر به فرد تاریخی را تماشا کنند

به منظور محافظت از این کنده‌کاری‌های ظریف، حساس و باشکوه، گردشگران اجازه دارند که فقط از درون قایق این آثار منحصر به فرد تاریخی را تماشا کنند. شما می‌توانید نگاهی گسترده از تمامی زوایا به حکاکی‌های مرموز این بنا بیندازید که بدون شک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. راهنمای شما روی قایق‌های رودخانه، با خوشحالی دانش تاریخی گسترده‌ی خود را از این مقبره‌ها و این منطقه‌ی بومی با شما به اشتراک می‌گذارند. همراه با بازدید از این بنای تاریخی عجیب، قایق‌رانی پر از آرامش و زیبایی‌های بصری خیره‌کننده را هم تجربه خواهید کرد. 

مشاهده ادامه مطلب

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 469 تاريخ : دوشنبه 17 دی 1397 ساعت: 18:01

مراحل پژوهی آموزشی

اقدام پژوهی چیست ؟ کنش پژوهی چیست؟

اقدام پژوهی و کنش پژوهی با هم مترادف هستند که در ادامه چند تعریف از آن را می خوانید. شیوه ای از پژوهش است که در آن معلم به صورت عملی مشکلات کلاس درس را مورد پژوهش قرار می دهد. و از نتایج آن برای بهبود فرایند یاددهی یادگیری استفاده می کند. اقدام پژوهی نوعی فعالیت علمی است. که در آن افراد در کار و فعالیت می‌کوشند وضعیت نامطلوب موجود را به وضعیت نسبتاً مطلوب تغییر دهند. راسل اقدام پژوهی را فرآیندی می داند که در آن وضعیت آموزشی دانش آموزان به ‌منظور بهبود یادگیری آنها مورد بررسی قرار می گیرد. اقدام پژوهی در آموزش و پرورش، روش علمی حل مسائل و مشکلاتی است که کارورزان با آن در ارتباطند. و هدف آن بهبود، رفع یا کاهش مشکلات است.

معلم پژوهنده کیست ؟

معلم پژوهنده به معلم یا دست‌اندرکار آموزش و پرورش گفته می شود که به نحوی با مسائل آموزش و پرورش سروکار دارد و علاقه‌مند است برای بهسازی و اصلاح وضعیت نامطلوب به اقدام‌های علمی نظیر اقدام پژوهی، دست بزند تا نتیجه آن منجر به تغییر و اصلاح وضعیت گردد. معلم پژوهنده از حیث اخلاقی و شغلی خود را متعهد و مسئول به فراهم سازی شرایط مناسب برای پرورش همه جانبه دانش آموزان می‌داند. معلم پژوهنده معلمی است که در راستای حل مسائل و مشکلات تدریس فکورانه و هنرمندانه با عنایت به روش اقدام پژوهی عمل می کند.

نکته: شیوه نامه اقدام پژوهی یا همان جشنواره معلم پژوهنده در انتهای همین مطلب قابل دانلود است.

مراحل اقدام پژوهی یا کنش پژوهی

– تشخیص مسئله

– توصیف وضع موجود و بیان مسئله

– گردآوری و شواهد اطلاعات ۱

– تجزیه و تحلیل داده ها

– ارائه یا انتخاب راه حل جدید

– اجرای راه حل ها و کنترل و نظارت بر آن ها

– گردآوری شواهد و اطلاعات ۲

– ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن

– نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات

تشخیص مسئله

تا زمانی که به مسئله یا مشکل برنخورید، مراحل اقدام پژوهی یا کنش پژوهی آغاز نمی‌شود. معلم پژوهنده همواره تک تک مسائل کلاس را با دقت مشاهده می کند. و به محض اینکه به مسئله‌ای برخورد کرد، به طور ناخودآگاه وارد مرحله اول اقدام پژوهی یعنی تشخیص مسئله می‌شود.

توصیف وضع موجود و بیان مسئله

پس از تشخیص مسئله باید در مرحله دوم، مسئله ی تشخیص داده شده را توصیف و تشریح کنید.

گردآوری شواهد و اطلاعات ۱

در این بخش شما باید ادعای خود را مبنی بر وجود مشکل، ثابت کنید. لذا برای اثبات ادعای خود و اطمینان از وجود مشکل، می توانید از روش ها و ابزارهای مختلف استفاده کنید. در این مرحله سعی می کنیم با استفاده از جدول و نمودار به کارهای خود عینیت بیشتری ببخشیم. معروف‌ترین این ابزارها عبارتند از: مصاحبه، مشاهده، پرسشنامه، آزمون، نمرات کلاسی، نظرخواهی از همکاران، مشورت با والدین، مراجعه به پژوهش های دیگران یا پیشینه پژوهش و…

تجزیه و تحلیل داده ها

پس از این که به کمک داده ها تصویر روشن و گویایی از وضعیت موجود دادید، لازم است این داده‌ها را تجزیه و تفسیر کنید تا زمینه ها و امکان راه حل‌ها و اقدام های مناسب فراهم شود. به عبارتی شما در مرحله قبل فقط داده ها را جمع آوری کردید؛ حال لازم است آن ها را با استدلال و منطق به اطلاعات تبدیل کنید و در مورد آن ها با رعایت اصل صداقت و امانت، قضاوت کنید. در این قسمت بهتر است از مشارکت همکاران و تجربه های خود استفاده نمایید. برای انتقال بیشتر مفهوم، از نمودارها و اشکال مختلف استفاده کنید که این نیز ابتکار جالبی به شمار می رود.

ارائه یا انتخاب راه حل جدید

پژوهشگر با استفاده از اطلاعات به دست آمده و تجزیه و تحلیل آن‌ها ابعاد و جوانب مشکل را به طور دقیق و شفاف شناسایی می کند. البته تشخیص مشکل و به دست آوردن آگاهی بیشتر در مورد علل و عوامل آن، حاصل مطالعه وضعیت موجود، از طریق تکیه بر اطلاعات جمع آوری شده و بررسی پیشینه مطالعاتی می‌باشد. هدف پژوهشگر نیز در این مرحله پیدا کردن راه حل‌های تغییر وضعیت موجود است. در ضمن تشخیص راه حل مناسب، بهتر است به روش تصمیم مشارکتی صورت بگیرد.

حال باید از بین این راه حل‌ها به انتخاب راه حل دست بزنید. مرحله انتخاب راه حل به تفکر بیشتری نیاز دارد. در این مرحله باید معایب، محاسن و اثربخشی این راه حل‌ها را به استناد شاخص‌ها و معیارهایی که در اختیار دارید با هم مقایسه کنید و اگر تشخیص دادید یکی از آن راه ها برای بهبود بخشی وضع موجود از همه کارسازتر است، باید آن را به طور مستند دقیق و مستدل تشریح کنید و علت حذف راه حل های دیگر را نیز باید بیان کنید.

اجرای راه حل ها و کنترل و نظارت بر آن ها

در این مرحله باید، راه حل به دست آمده از مرحله‌ی قبل را با نظارت کامل و دقیق اجرا کنید.

گردآوری شواهد و اطلاعات ۲

پژوهشگر برای این که ثابت کند نتیجه تحقیق، تغییرات مثبتی را درپی داشته، و در رفع مشکل موثر واقع شده، نیاز به ارائه شواهد و توضیحات دقیق دارد. این شواهد باید مبتنی بر اعداد و ارقام و مدارک قابل سنجش باشد.

نکته: شواهد ۲ باید مورد تایید افراد نخبه و یا متخصص قرار بگیرد و با دلیل و مدرک همراه باشد.

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن

این مرحله مانند مرحله ۴ است. به عبارتی در این قسمت ما شواهدی که به دست آورده‌ایم را تعبیر و تفسیر می کنیم. لازم به ذکر است یکی از مهم ترین اصول در این بخش اشاره به وضعیت اولیه و وضعیت کنونی است که از مقایسه و تفسیر شواهد ۱ و ۲ به دست می آید. در بحث اعتبار یابی، نظر خواهی از همکاران، دانش آموزان و والدین و کسانی که به نحوی در جریان پژوهش شما بوده و اطلاع داشته اند بسیار مهم است. نظرات آن‌ها ممکن است مؤید کار شما یا بالعکس باشد. شما به عنوان معلم پژوهنده امین باید خلاصه‌ی نظرات آن ها را ذکر کنید.

نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات

در این بخش محدودیت‌ها و نقاط ضعف و قوت را بیان کنید و پیشنهادات پژوهشی خود را ارائه نمایید.

پیشنهادات شما می تواند به بهبود روند اجرایی، مسائل آموزشی و پرورشی، اصلاح جو همکاری و … بینجامد.

نکته: بدون انجام مراحل اقدام پژوهی نمی‌توانید آن را به درستی اجرا کنید.

 

در پایان 2 مورد از کامل ترین صفحات ویژه اقدام پژوهی , درس پژوهی رو پیشهاد میکنم مشاهده کنید !

  1. سایت ایلنا
  2. سایت ایسنا
دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 423 تاريخ : يکشنبه 16 دی 1397 ساعت: 18:16

Gravatar

تقریباً همه کسانی که در انجمن ها و سایر سایت های گروهی عضو هستند، از این موضوع کلافه و خسته شده اند که هر دفعه با عضویت در یک سایت باید دوباره آواتار خود را آپلود کنند

تصویر مرتبط

.

در اینجاست که شخصی به نام تام ورنر به یاری ما شتافت.

 

و Gravatar یا Globally Recognized Avatar را برای ما به ارمغان آورد. کاری که سایت Gravatar.com برای ما انجام می دهد این است که ما آواتار خود را در آن سایت آپلود می کنیم.

و بعد با هر بار ثبت نام در سایت هایی که از گراواتار بهره می برند، فقط با وارد کردن ایمیل خود آواتار ما در آن سایت یا انجمن به نمایش در می آید. که سایت های زیادی از این قابلیت استفاده می کنند مانند: wordpress.com و wordpress.org

ثبت نام در Gravatar.com و ایجاد یک گراواتار:

مرحله ۱: وارد سایت www.gravatar.com شده؛

مرحله ۲: از منوی بالای سایت روی گزینه Signup کلیک نمائید. (اگر اکانت wordpress.com دارید می توانید با همان اکانت وارد شوید.)

مرحله ۳: در پنجره جدید آدرس پست الکترونیک خود را وارد نموده و روی دکمه Signup کلیک نمائید. در پنجره جدید به شما می گویند که نامه الکترونیکی جهت تائید ثبت نام به آدرس پست الکترونیک شما ارسال شده که باید روی پیوند تائید ثبت نام مندرج در نامه کلیک نمائید.

مرحله ۴: با تائید ثبت نام مجدداً وارد سایت gravatar.com شده و می توانید کار را شروع کنید. در پنجره ای جدید مطابق تصویر زیر اطلاعاتی از شما خواسته شده که باید آنها را تکمیل نمائید ور در پایان روی دکمه Signup کلیک نمائید.

مرحله ۵: آدرس پست الکترونیک شما به سایت اضافه شده و با کلیک بر روی پیوند Add one by clicking here می توانید تصویر دلخواه خود را به آدرس پست الکترونیکتان اختصاص دهید.

مرحله ۶: روی گزینه My computer’s hard drive کلیک نمائید؛

مرحله ۷: با کلیک بر روی دکمه Browse، تصویر دلخواه خود را در پنجره جدید یافته و روی دکمه Next کلیک نمائید.

مرحله ۸: در پنجره جدید می توانید اندازه گراواتار خود را تنظیم نموده و محدوده آنرا مشخص نمائید. پس از انجام این کار، روی دکمه Crop and finish کلیک نمائید.

مرحله ۹: حال تصویر گراواتار خود را در صفحه جدید بر اساس رده سنی تصویر تنظیم نمائید:

G: عمومی

PG: با نظارت و راهنمایی والدین – ممکن است شامل خشونت و … باشد.

R: شامل خشونت شدید، فحاشی و …

X: خشونت آزار دهنده، تصاویر جنسی و …

تمام شد! حالا شما صاحب گراواتار هستید. دقت کنید که برای هر ایمیل می توانید یک گراواتار اختصاص دهید و هر جا که دوست داشتید گراواتار شما به نمایش در بیاید، آن ایمیل را در فرم مربوطه وارد کنید. برای امتحان برای همین پست با ایمیل خود یک دیدگاه بگذارید تا گراواتار شما به نمایش در بیاید

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 447 تاريخ : جمعه 14 دی 1397 ساعت: 18:45

آموزش plc

آموزش تعمیرات موبایل

 

 آموزشگاه فن آموزان تهران درسال 1389 با فعالیت و زحمات آقای محسن سالار رضایی آغاز به کار نمود. در این آموزشگاه دوره های تخصصی مهارتهای برق به صورت گروهی و خصوصی برگزار می شود. از جمله دوره های پرطرفدار این آموزشگاه، آموزش تعمیرات موبایل می باشد. این دوره ویژه بازار کار بوده و تمام آموزش ها به صورت عملی تدریس می شود و تحت نظر اساتید مجرب و با سابقه برگزار می شود. آموزش تعمیرات موبایل شامل تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل می باشد و گوشی های اندروید و آیفون را شامل می شود. در این دوره یک پک نرم افزاری کامل از نرم افزارهای مورد نیاز موبایل نیز به شما اهدا خواهد شد.

این آموزشگاه سعی دارد تا با کامل ترین تجهیزات کارگاهی دوره های آموزشی خود را برگزار نماید و تا به حال توانسته است رضایت صدها کارآموز را جلب نماید و عده زیادی از آنها را وارد بازار کار نماید.

آموزش plc

 

آموزش PLC به عنوان یکی از پرکاربردترین شاخه های برق همواره مورد توجه دانشجویان و علاقه مندان رشته مهندسی برق بوده است به همین دلیل این آموزش با سرفصل های بسیار کامل و انجام چندین نمونه پروژه اجرایی (راه اندازی شده در شرکت ها) در آموزشگاه فن آموزان در قالب دوره های آموزش پی ال سی درجه 2 و درجه 1 برگزار می گردد. علاقمندان با شرکت در این دوره ها می توانند از تجربه اساتید مجرب که چندین پروژه اجرایی را در شرکت های به نام و بزرگ انجام داده اند و دارای رزومه کاری بسیار عالی در PLC هستند استفاده لازم را ببرند.

 همچنین آموزش تعمیرات لوازم خانگی شامل وسایل یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر، آبمیوه گیری و وسایل خرد آشپزخانه آموزش داده می شود.

دوره هایآموزش نصب دوربین مدار بسته و آموزش plc و آموزش تعمیرات موبایل دارای 30 درصد تخفیف به مدت محدود می باشند.

آدرس آموزشگاه: خیابان جمهوری - بعد از تقاطع ولیعصر - بعد از فروشگاه رفاه - ساختمان تجاری و اداری 24 - طبقه 6

تماس با شماره تلفن : 66489523-021 

تلگرام ادمین : 09369332063

آدرس کانال تلگرام: telegram.me/fanamoozantehran

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 407 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 19:53

آموزش موسیقی

آموزش موسیقی مهارت های جسمانی را بهبود میبخشد.

ابزار های خاص، مانند سازهای کوبه ای، به بچه ها در تقویت مهارت های عضلانی و هماهنگی دست ها
کمک میکند؛ این کار، به حرکت دست ها، بازو ها و پاها نیاز دارد.
که این نوع ابزار برای بچه های پر انرژی عالیست.
ابزارهای صفحه کلیدی و سیمی مانند ویالون و پیانو، به فعالیت های مختلفی
از سمت راست شما و سمت چپ شما بطور همزمان نیاز دارند.
همانند نوازش سر و ماساژ شکم بطور همزمان است.
نه تنها این ابزار به هماهنگی دو دست کمک میکنند، بلکه کودکان را تشویق میکنند
تا بطور طبیعی، در موقعیت های سخت، بهترین تصمیم را بگیرند .
تقویت هماهنگی عضلان و بهبود آنها در زمان بندی میتواند کودکان را برای سایر مشغولیات،
مانند رقص و ورزش آماده کند.

آموزش موسیقی
آموزش موسیقی

آموزش موسیقی مهارت های اجتماعی را در فرد پرورش میدهد.

آموزش موسیقی گروهی به ارتباط و تعامل همتا نیاز دارد،که کودکان را به کار تیمی تشویق
میکنند، چون بچه ها باید با برای خلق یک اوج روی (افزایش تدریجی صدا) یا تند تر کردن
تدریجی آهنگ، با هم کار کنند.
اگر بچه ای با صدای بسیار بلند یا با سرعت زیاد می نوازد، باید خود را تنظیم کند.
برای کودکان مهم است تا نقش فردی خود را در دسته بزرگتر بدانند و
آنرا درک کنند.
چه یک تیم مسئول انتخاب ابزار موسیقی باشد یا یک ملودی خلق کند،
دانش آموزان به سمت یک هدف واحد حرکت میکنند.

آموزش موسیقی صبر و نظم را در کودکان افزایش میکند.

آموزش موسیقی، به دانش آموزان، کمک میکند تا پس از صرف وقت و آموختن ساز مورد نظرس احساس رضایت و خوشنودی را تجربه کند.
برای مثال، یادگیری کار با ویالون، پیچیدگی خاص خود را دارد.
قبل از اینکه بتوانید یک صدای ساده ایجاد کنید،
ابتدا باید چگونگی گرفتن ویالون و کمان آن و اینکه پای خود را کجا قرار دهید، بیاموزید.
آموزش موسیقی به بچه ها می آموزد تا در ساعت ها، ماه ها و در برخی مواقع،
سال ها تمرین قبل از رسیدن به اهداف خاص خود مانند اجرا با یک دسته موسیقی یا
حفظ کردن یک قطعه موسیقی، استقامت داشته باشند.

هنر آموز زمان آموزش موسیقی خصوصی و تمرین در خانه نیازمند تمرکز ، حداقل برای ده دقیقه است.
آموزش موسیقی گروهی که دانش آموزان در آن یاد میگیرند تا با ابزار موسیقی مشابه در
یک دسته بنوازند، صبر را نیز تقویت میکند، چون بچه ها باید منتظر بمانند تا نوبتشان شود و بطور انفرادی بنوازند.
و در همین منتظر ماندن برای نوبتشان و گوش کردن به همکلاسی هایشان،
بچه ها یاد میگیرند تا به دیگران احترام بگذارند،آنها می نشینند و برای مدت زمان
طراحی شده ساکت می مانند و تمام حواس خود را معطوف به نواختن هم گروهی هایشان میکنند .

آموزش موسیقی و نظم
آموزش موسیقی

آموزش موسیقی خودباوری را افزایش میدهد.

درسها محلی برای تبادل نظر را ارائه میدهند که بچه ها میتوانند یاد بگیرند و انتقاد های سازنده ارائه دهند.
تبدیل بازخوردهای منفی به مثبت به ساخت اعتماد بنفس کمک میکند.
آموزش موسیقی گروهی، ممکن است به کودکان در درک اینکه هیچکس،
کامل نیست و همه، جا برای پیشرفت دارند، کمک کند.

ارائه و صحبت کردن در جمع چه یک نوازنده حرفه ای شوید و چه نشوید، یک مهارت بسیار مهم است.
این مهارت براحتی قابل انتقال به سخنرانی در بین عموم است.
و البته، زمانیکه کودک به اندازه کافی حرفه ای شد، او دارای مهارت های نوازندگی خواهد شد .

آموزش موسیقی فرزندان را با فرهنگ های مختلف آشنا میکند.

با یادگیری و نواختن انواع ابزارهای موسیقی، بچه ها میتوانند بفهمند که چگونه موسیقی نقشی اساسی در سایر فرهنگ ها دارد.
برای مثال، طبل و دهل ممکن است فرزندان را با سبک های موسیقی کوبایی و آفریقایی آشنا کند.

اگرچه ویالون نوین امروزی ریشه در ایتالیا دارد، یادگیری نواختن آن،
کودکان را در معرض موسیقی کلاسیکی میگذارد که بوسیله موسیقی دانان اتریشی و آلمانی مشهور شد.
ساز های موسیقی ملودیک مانند ویالون و پیانو، را میتوان با مجموعه عظیمی از سبک ها،
شامل کلاسیک و جاز (که از آمریکای جنوبی منشا میگیرد)، همنوازی کرد.
بسیار مهم است تا کودکان را در سن پایین با فرهنگ های دیگر آشنا کنیم،چون این
موضوع موجب ترویج عدم تعصب نسبت به سایر فرهنگ ها و سنت هایی فراتر از آنچه که میشناسند، میشود.

آموزش موسیقی
آموزش موسیقی و انتخاب

هنگام انتخاب یک ساز موسیقی، چه چیزی را باید در نظر بگیریم؟

در نهایت، سازی که شما یا فرزندتان انتخاب میکنید، به عواملی بستگی دارد.
در اینجا فهرستی از سوالات است که باید قبل از آوردن ساز جدید به خانه در نظر گرفت:

  •  آیا این ساز ، فرزندتان را هیجان زده کرده است؟
  • آیا فرزندتان آنگونه که بنظر میرسد ساز را دوست دارد؟
  •  آیا ساز موسیقی شما بسیار چالش برانگیز است یا به اندازه کافی چالش بر انگیز نیست (هم برای شما هم برای فرزندتان) ؟
  •  آیا خلق و خوی فرزند شما با این ساز موسیقی مطابقت دارد؟
  •   آیا میتوانید از پس هزینه خرید و نگهداری آن برآیید؟
    بعنوان پدر یا مادر، آیا دوست دارید که به صدای تمرین فرزندتان در خانه برای چند ساعت گوش دهید؟
  •  آیا فرزندتان به سبک خاصی از موسیقی علاقه دارد؟
    اگر اینگونه است، آنرا در انتخاب ساز موسیقی لحاظ کنید.
  • منبع 1 : https://pouyaandish.com/music-leaing/
  • منبع 2 : https://beatestan.com/
دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 413 تاريخ : شنبه 3 آذر 1397 ساعت: 19:34

ده معیار ‌موفقیت سازمان

ده معیار ‌موفقیت سازمان

 

با بخش موفقیت و توسعه فردی و سازمانی مجله اینترنتی بیست ستون همراه باشید 

بدون تردید می‌دانید که هر سازمان، نهاد، کارخانه، شرکت و ... نیازمند تعیین اهدافی است و در راستای دستیابی به این اهداف می‌بایست معیارهای خاصی را در نظر بگیرد که به آن ها معیارهای ‌موفقیت سازمان می‌گویند. در واقع اگر به برخی از این معیارهای اساسی توجهی صورت نگیرد قطعا شرکت، سازمان یا هر نهاد دیگری که قصد پیشبرد عملکرد خود را دارد با مشکلات عمده‌ای مواجه خواهد شد و چه‌بسا نهایتا با ‌شکست عظیمی مواجه گردد.

به‌طور کلی معیارهای بسیار زیادی وجود دارند که همواره می‌بایست نسبت به در نظر گرفتن آن‌ها اطمینان حاصل کنیم، اما در این بین برخی از این معیارها نسبت به سایر موارد از اهمیت بیشتری برخوردارند و در نظر گرفتن آن‌ها می‌تواند کمک عظیمی در راستای دستیابی به سود و ‌موفقیت‌ها در آینده داشته باشد. در این راستا ما پس از بررسی‌های گسترده و مشاوره گرفتن از شورای کارآفرینان جوان (yec) توانستیم 10 نمونه از مهم‌ترین معیارهای موجود به منظور پیشرفت سازمان‌ها و نهادهای تجاری را شناسایی کنیم. در واقع در نظر گرفتن این معیارها در هر نهادی الزامی است و بدون توجه به آن‌ها فعالیت سازمان دچار ‌شکست خواهد شد. به منظور آشنایی با این معیارهای کاربردی با ادامه‌ی مقاله همواره باشید.

1.        هزینه‌ی تهیه و سرمایه‌ی اولیه

اغلب نهادها و شرکت‌های نوپا از روند رشد خودآگاهی لازم را دارند و بلافاصله پس از افزایش سطح درآمد و معیارهای کسب و کار اصلی خود از روند رشد ایجاد شده مطلع می‌شوند و به سمت و سوی ایجاد بستری کارآمدتر در سازمان خود پیش‌ می‌روند؛ اما در برخی از موارد مشاهده می‌شود که سازمان‌ها (به ویژه سازمان‌های نوپا) نسبت به هزینه‌ی تهیه‌ی محصولات یا خدمات خودآگاهی لازم را نداشته و بی‌توجه‌تر هستند.

 این موضوع با پیشرفت کار بیشتر و بیشتر مشاهده خواهد شد. در واقع عموما در ابتدا سازمان‌ها سرمایه‌ی اولیه‌ی خود را شناسایی می‌کنند اما با ادامه‌ی کار، روند تعامل هزینه‌ی تهیه‌ی محصولات آن‌ها با سود دریافتی‌شان از دست‌ آن‌ها خارج خواهد شد. در این شرایط ممکن است سود بیشتر دریافتی شما در قبال هزینه‌ی بیشتری که صرف محصولات کرده‌اید به دست آمده باشد که نهایتا می‌تواند علیرغم تصورتان مبنی بر افزایش سود حاصل، در واقع عدم افزایش سود و بازده را به همراه داشته باشد. در این شرایط برخلاف تصورتان وضعیت مالی سازمان شما ساکن و یا در حال تضعیف خواهد بود. هزینه‌های اولیه‌ی شما علاوه بر هزینه‌ی تولید محصولات می‌تواند شامل موارد بسیار گسترده‌تری نظیر هزینه‌ی تبلیغات، کمپین‌ها، مخارج داخلی و ... باشد که می‌بایست تمامی این موارد را در حین پیشرفت کار نیز در نظر بگیرید.

2.       روحیه، رضایت و شادی کارمندان

پیگیری مداوم میزان رضایت کارمندان زیرمجموعه یکی از عمده‌ترین معیارهای کسب ‌موفقیت یک سازمان محسوب می‌شود که می‌بایست همواره به آن توجه خاصی داشته باشید. توجه به میزان رضایت و شادی کارمندان می‌تواند موضوعی کاربردی و استراتژیک نیز به شمار آید. شما با توجه به میزان رضایت کارمندان خود می‌توانید از سطح فشار کاری موجود بر روی آن‌ها آگاه ‌شوید و یا با استفاده از این عامل در استراتژی‌های خود منجر به پیشرفت عملکرد آن‌ها و کمپانی خود ‌شوید.

این کار می‌تواند طی یک بررسی بسیار سریع ماهیانه انجام پذیرد که طی آن میزان رضایت و روحیه‌ی کارمندان بررسی شده و نهایتا از این طریق از بروز چالش‌های غیرمنتظره جلوگیری به عمل آید. با این وجود بهتر است که به جای استفاده از آمار و ارقام و اطلاعات نوشتاری از روش مصاحبه و گفت‌وگوی مستقیم با کارمندان استفاده شود. این امر منجر به ایجاد بستری بسیار مناسب و صمیمانه در کنار مسائل مالی و جانبی شرکت و اهداف اصلی آن خواهد شد.

3.      سرعت صرف هزینه و سرمایه و نهایتا پیش‌بینی نرخ سود

شما با محاسبه‌ی دقیق میزان هزینه‌ی صرف شده و درآمد خود می‌توانید نرخ سوخت (سرعت صرف هزینه‌ و سرمایه) آینده را پیش‌بینی نمایید. این موضوع از عواملی محسوب می‌شود که منجر به پیشرفت بهتر در عملکرد کمپانی شما خواهد شد. به طور کلی علیرغم مهم و حیاتی بودن، این موضوع توسط اکثر قریب به یقین شرکت‌ها نادیده گرفته می‌شود؛ بنابراین همواره سعی داشته باشید که مسائل مالی مربوط به آینده را پیش‌بینی کنید تا با جرئت بیشتری نسبت به اقدامات حال قدم بردارید.

همواره سعی کنید مسئله‌ی مالیات را در درآمدهای خود در نظر بگیرید. مالیات‌ها همواره می‌بایست از سود دریافتی محصولات شما کاسته شوند. کمپانی‌های نوپایی بسیاری مشاهده می‌شوند که به همین دلایل و عدم توجه به این موارد ظرف مدت زمان کوتاه و حتی کمتر از یک سال و یا شش ماه ورشکسته می‌شوند.

4.       ارزش و مقدار خط تولید‌های با کیفیت

بنیادهای اقتصادی نوپا عموما معیارهای مربوط به خط تولید محصولات یا سرویس‌ها و خدمات خود را نادیده می‌‌گیرند؛ اما شناخت و پیش‌بینی میزان و مقدار فروش‌های آینده‌ی شما در هر بخشی می‌تواند منجر به برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر شما در بخش مربوطه شده و نهایتا درآمدهای شما را با توجه به تقاضای بیشتر موجود افزایش دهد.

درواقع خط تولیدهای با صلاحیت شامل محصولات، خدمات و سرویس‌هایی هستند که میزان تقاضای مشتریان در قبال آن‌ها بیشتر است؛ بنابراین شما با توجه نسبتا بیشتر به این خطوط تولیدی یا خدماتی خود می‌توانید سطح درآمدهای خویش را در آینده تخمین زده و با برنامه‌ریزی‌های دقیق به تدریج افزایش دهید.

این موضوع از سمت مقابل اطلاعات نسبتا دقیق و قابل اطمینانی را از روند رشد فروش آینده‌ی محصولات شما و محاسبه‌ی سود و زیانتان به همراه خواهد داشت؛ اما به‌طور کلی محاسبه‌ی ارزش و مقادیر مربوط به خط تولید‌ها و یا سرویس‌ها و خدمات با صلاحیت و حتی شناسایی آن‌ها نیازمند تحقیقات گسترده‌تری خواهد بود که بی‌شک مشتریان شما نقش اصلی را در این زمینه ایفا می‌کنند. دقت داشته باشید که علیرغم مشکلات و سختی‌های موجود در این زمینه، محاسبه و در نظر گرفتن مقادیر خط تولیدهای با صلاحیت شما می‌تواند عامل و معیاری اساسی در پیشرفت کمپانی و نهاد اقتصادی و نوپای شما محسوب گردد.

5.      ترویج امتیاز کسب و کار آنلاین شما

میزان ترویج کسب و کار آنلاین شما و رضایتمندی مشتریانتان از خدمات و سرویس‌های آنلاین ارائه شده یکی از بهترین و دقیق‌ترین روش‌های موجود به منظور اندازه‌گیری میزان وفاداری و همبستگی مشتریان به شرکت شما محسوب می‌گردد. در واقع با پیگیری این موضوع شما می‌توانید میزان رضایتمندی مشتریان خود را بسنجید و نهایتا نسبت به کسب ‌موفقیت خدمات و محصولات خود تضمین حاصل نمایید.

به طور کلی مسئله‌ی ترویج کلماتی و دهان به دهان یکی از قدرتمندترین روش‌های بازاریابی موجود به شمار می‌رود. منظور از ترویج کلماتی و دهان به دهان در واقع انجام اقداماتی به منظور جا افتادن نام شرکت، خدمات، محصولات و ... در میان عموم مردم و بر سر زبان آن‌ها محسوب می‌گردد. به‌طور کلی اگر فردی که قابل اطمینان باشد در گروهی خاص از محصولات یا نام خدمات کمپانی شما صحبتی به میان آورد، این موضوع بی‌شک سایر افراد موجود در گروه را تحت تاثیر قرار خواهد داد و نهایتا منجر به رونق سرویس‌های شما و کسب ‌موفقیت بیشتر خواهد شد.

 

6.       مذاکره با سرویس گیرنده یا مشتری

اغلب کمپانی‌های بزرگ و موفق بر روی مسئله‌ی مربوط به ‌جذب مشتریان جدید متمرکز هستند. این موضوع امری فوق‌العاده تاثیرگذار در زمینه‌ی پیشرفت عملکرد کمپانی و نهادهای اقتصادی محسوب می‌شود و تاثیر آن در نهادهای نوپا بیشتر خواهد بود.

در واقع مسئله‌ی مشتری مداری و نگهداری مشتریان دائم و بالقوه هم یکی از مهم‌ترین بحث‌های موجود در زمینه‌ی پیشرفت عملکرد کمپانی‌های گوناگون است؛ بنابراین همواره باید سعی در نگهداری مشتریان قدیمی و ‌جذب مشتریان جدید داشته باشید.

بخش اعظمی از این هدف توسط ایجاد بسترهای مذاکره با سرویس گیرنده و مشتریان امکان‌پذیر خواهد بود و مسئله‌ی پشتیبانی پس از فروش محصولات هم می‌توانند امری مناسب در راستای ترویج مشتری مداری و کسب و کارتان محسوب گردد؛ بنابراین همواره به این معیار اساسی توجه لازم را داشته باشید.

7.      احتباس و ابقاء

در بسیاری از موارد مشاهده می‌شود که نهادهای اقتصادی نوپا و کارآفرینان تنها بر روی مسائلی همچون درآمد و مجموع تعداد کاربران یا مشتریان خود متمرکز می‌شوند، اما باید بدانید که این موضوع عملا در مرحله‌ی مقدماتی و ابتدایی شروع به فعالیت مهم‌ترین مسئله‌ی پیش‌ روی‌تان محسوب نمی‌شود. به نظر شما چه تعداد مشتری یا کلا افراد به صورت روزانه به سایت شما مراجعه می‌کنند و چه تعداد از این افراد هستند که به معنای واقعی از خدمات شما استفاده می‌کنند؟ تعداد افرادی که به طور روزانه از خدمات و سرویس‌های شما استفاده می‌کنند می‌توانند مرجع مناسبی برای سنجش بازخورد فعالیت‌هایتان باشند.

به عنوان مثال تصور کنید که ماهانه 1000 نفر از سایت شما بازدید می‌کنند اما فقط 5 نفر از این افراد خدمات و سرویس‌های شما را تایید کرده و از آن‌ها استفاده خواهند کرد. شما باید همواره با تدابیر دقیق خود بقاء و نگهداری مشتریان دائمی و پیشین خویش را تضمین کنید و سپس به ترویج فعالیت‌ها و جذب مشتری جدید بپردازید. احتباس و ابقاء مشتریان یکی از مسائل مهمی است که باید در زمینه‌ی کسب و کار مخصوصا از سوی نهادهای نوپا در نظر گرفته شود. شرایط سرویس شما باید به گونه‌ای باشد که مشتریان از آن‌ راضی بوده برای استفاده‌ی مجدد سرویس شما انگیزه‌ی لازم را داشته باشند.

8.      فرصت‌های تجاری پیش رو و فرصت‌های از دست رفته

همیشه فرصت‌های تجاری و مربوط به زمینه‌های کسب و کار خود را در گوشه‌ای یادداشت کنید و پس از بررسی‌های دقیق سعی در انتخاب بهترین گزینه‌ی ممکن پیش روی‌تان داشته باشید. می‌توانید بدین منظور و با توجه به وضعیت نهاد اقتصادی نوپای خود از نظرات و پیشنهادات سایر کارکنان و افراد شرکت نیز بهره بگیرید.

بدون در نظر گرفتن این موضوع و دسته‌بندی فرصت‌های پیش روی‌تان و نهایتا انتخاب بهترین گزینه‌ی موجود بی‌شک با مشکلات متعددی رو به رو خواهید شد؛ بنابراین با در نظر گرفتن این مورد همیشه سعی در انتخاب بهترین فرصت‌های کسب و کار پیش رو داشته باشید. همچنین می‌توانید فرصت‌های تجاری از دست رفته‌ی خود را نیز در گوشه‌ای آرشیو نموده و نهایتا به منظور انتخاب بهترین گزینه‌ی پیش روی‌تان در راستای کسب موقعیت‌های آتی از آن‌ها استفاده نمایید.

9.       جذب کاربران عمده و سازمانی

این روش یکی از بهترین و در عین حال کم ‌هزینه‌ترین موضوعات پیش رو در راستای پیشرفت عملکرد بنیاد اقتصادی نوپای شما محسوب می‌شود. همواره سعی داشته باشید که کاربران عمده و جدیدی را به مجموعه‌ی خود اضافه کنید. نهایتا این موضوع در دراز مدت به طور چشمگیری هزینه‌های رشد فعالیت‌ها شمارا با کاهش مواجه خواهد کرد.

10.      تعهد به کارمندان

ایجاد تعهد در قبال فعالیت کارمندان منجر به بروز باوری در آن‌ها مبنی بر دستیابی به ‌موفقیت خواهد شد. درواقع با این کار توجه آن‌ها به سمت و سوی باورهای کمپانی و اطمینان از این‌ که این شرکت نوپا در آینده به ‌موفقیت‌های بزرگی دست پیدا خواهد کرد، جلب خواهد شد.

بدون تردید کارمندان یک بنیاد اقتصادی می‌بایست در ‌موفقیت‌های پیش روی آن بنیاد در دراز مدت سهیم باشند و حتی بتوانند به عنوان یک سرمایه‌گذار در شرکت مربوطه فعالیت نمایند و تنها یک کارمند ساده با دفتر و قلم و ابزار کار محدود خود محسوب نشوند. مطمئن باشید این موضوع منجر به کسب ‌موفقیت عمده‌ای برای شما و فعالیت‌های نهاد نوپایتان خواهد شد. فراموش نکنید که قدم اول به منظور جلب ‌اعتماد مشتریان، جلب ‌اعتماد کارمندان درون سازمانی خود شرکت شماست.

منبع: www.bistsotoon.com

 

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 440 تاريخ : يکشنبه 27 آبان 1397 ساعت: 0:03

نکات مهم در استفاده از پنکیک

 

نکات مهم در استفاده از پنکیک

اول از همه صورت و گردنتان را تمیز کنید و اطمینان حاصل کنید که بدون هیچ چربی اضافی است. برای شروع آرایشتان همیشه ابتدا موهایتان را به طور کامل جمع کرده و اگر موهایتان کوتاه است با تل یا هد آن را عقب بزنید.

در این بین به چند پنکیک معرفی خواهیم کرد مثل خرید پنکیک لیدو برای  نسل جدید

اگر پوستی خشک دارید حتما مرطوب کننده بزنید و صبر داشته باشند تا مرطوب کننده جذب پوستتان شود. اگر بدون مرطوب کردن پوست خود از پنکیک استفاده کنید پوستتان بیشتر خشک می شود و علاوه بر آن خطوط و چروک پوستتان بیشتر به چشم می آید برای همین دلیل است که حتما حتما باید از مرطوب کننده استفاده کرد البته توصیه ما این است تا حد امکان چنین افرادی از پنکیک استفاده نکنند و به جای آن از کرم پودر مناسب استفاده کنند چون این افراد به خودی خود پوستشان خشک می باشد و در نتیجه مات است اما با استفاده از کرم پودر جوانی و نشاط به صورتشان باز می گردد.

معرفی برای خرید پنکک دیسل برای وقار شما .

اگر پوستی دارید که هیچ ایراد خاصی ندارد و در واقع پوستتان براق و شفاف است و هر از گاهی چند جوش ریز می زند و بعد بدون اینکه جایشان روی پوستتان بماند رفع می شود. ابتدا کرم ضد آفتاب مناسب پوستتان بزنید صبر داشته باشید تا کاملا جذب پوست شود.

معرفی خرید پنکک ورسای ارزان و رضایت بخش .

همه پوست به یک شکل و رنگ و نوع نیست بعضی از پوست ها متاسفانه ممکن است کدر, لک دار باشد یا اینکه جوش داشته باشد و جای جوشها نیز رفع نشده باشد در این صورت برای زیباتر نشان دادن پوست صورت باید کاری کرد. حتما این افراد قبل از ارایش از ضد آفتاب استفاده کنند. و چون صورتشان جوش می زند از ضد افتاب نوع بدون چربی همیشه خریداری کنند. بعد از اینکه کامل جذب پوست شد می توانند از پنکیک برای مات کردن پوست استفاده کنند اما برای پوشانندگی بیشتر بهتر است قبل از پنکیک از کرم پودر استفاده کنند.

در صورتی که نمی خواهید از کرم پودر استفاده کنید می توانید از پنکیک استفاده کنید اما به روشی خاص. ابتدا پد یا اسفنج را خیس کنید و اب اضافی آن را به طور کامل بگیرید پد یا اسفنج را به پنکیک آغشته کرده و به صورت بزنید پد را روی پوست نکشید و ان را به صورت زده و بردارید و این کار را برای کل صورت انجام دهید.

حتما پس از اینکه از مهمانی یا عروسی برگشتید پوست خود را با شیر پاک کن و یا هر پاک کننده پوست مناسب پوست خودتان پاک کنید تا اگر پوستتان تا به حال مشکلی نداشته از این به بعد نیز نداشته باشد و افرادی هم که پوستشان مشکل دارد بتوانند مشکلات را تاحدی کنترل کنند.

اگر نیازی به یک دست کردن پوستتان ندارید و پوستی صاف و یک دست دارید می توانید از نوعی پنکیک به اسم پنکیک مرواریدی استفاده کنید این نوع پنکیک بیشتر جنبه تبلیغاتی و زیبایی دارد و پوشانندگی به میزان پنکیک های دیگر ندارند در صورتی که فقط می خواهید برای ماتی و زیبایی استفاده کنید این نوع پنکیک را برای شما پیشنهاد می کنیم.

بعد از اینکه پد یا اسفنج را برای استفاده خیس کردید آن را داخل یا روی پنکیک نگذارید چون در این صورت امکان رشد قارچ ها و میکروب ها را فراهم کرده اید حتما آن را بعد از استفاده و شستن دوباره بیرون و در جایی قرار دهید تا کاملا خشک شود .

محصولات خود را از فروشگاه های معتبر بخرید اگر وسایل آرایشی خود را شخصا می خرید حتما از معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل کنید و یا اگر به صورت اینترنتی خرید می کنید دقت داشته باشید که فروشگاه نماد هایی مثل اعتماد الکترونیکی و سایر را داشته باشند.

 

 

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 455 تاريخ : شنبه 26 آبان 1397 ساعت: 22:13

تور آنتالیا

انتالیا چگونه جایی است

قدمت آنتالیا به 200 سال پیش از میلاد بر می گردد و توسط سلسله ی آتالید پرگامون تاسیس گردیده است. نام گذاری این شهر در آغاز به همین نام آنتالیا بوده است. پس از فتح رومی ها ، آنتالیا به عنوان پایگاه نیروی دریایی روم به شمار می رفته و ناوگان ان از قدرت بسیاری برخوردار بوده است.

تور زمستانی آنتالیا

گردشگران آنتالیا در فصل زمستان اگر چه بعضی از تفریحات مخصوص تابستان یا بهار را از دست میدهند ولی در ازا برای تور تفریحی ترکیه  هزینه ای پایین در حد یک تور سفر داخلی را پرداخت کرده اند، اگر شما هم میخواهید سفر خارج از کشورتان پایین ترین هزینه را داشته باشد تور آنتالیا بهترین پیشنهاد است مخصوصا در زمستان .

چرا که در زمستان انتالیا، قیمت ها به پایین ترین سطح خود می رسند تا جایی که میتدانید از خدمات هتل های بسیار عالی سواحل مدیترانه با تخفیف بسیار بالا بهره مند شوید شما میتوانید با پرداخت کمترین کرایه مثلا شبی 20 هزار تومان یک اقامت راحت را در هتل های مناسب انتالیا داشته باشید ،  تجربه نشان داده در مواقعی برای گرفتن تخفیف های استثنایی این فصل چانه زنی هم کارساز است ولی یادتان نرود که این تخفیف های ویژه فقط در زمستان اتفاق می افتند.

شنیده میشود گاهی وقت ها هم پیش می اید که هتلی بعضی از خدماتش نظیر صبحانه و ناهار را رایگان ارائه میدهند اما شما به شنیده ها اکتفا نکنید و درباره ی طریقه ی خدمات رسانی هتل جویا شوید.

اگر برای اقامت خود باز هم میخواهید اقتصادی تر عمل کنید تا برای تفریحات خود پول بیشتری ذخیره کنید ما به شما هاستل های آنتالیا را پیشنهاد میکنیم .

انتالیا چگونه جایی است
انتالیا چگونه جایی است

تور به ترکیه

اگر اولین بار هست که به ترکیه سفر میکنید و با آنجا اشنایی لازم را ندارید برای اینکه تفریح گاه ها و جاذبه های توریستی ترکیه را از دست ندهید توصیه میشود که بار اول با تور به ترکیه سفر کنید تا بتوانید از راهنمایی لیدر های گروه استفاده کنید.

شاید هم آنقدر ماجراجو هستید که میخواهید همه جا را خودتان کشف کنید در هر صورت انتخاب با شماست.

به ترکیه که می آیید قاعدتا حتما باید سری هم به سواحل گرم مدیترانه بزنید برای اینکار باید بلیط آنکارا _ آنتالیا را تهیه کنید که بخاطر قیمت بالای سوخت در ترکیه هزینه ای بالغ بر 40تا 50 هزار تومان را دربرمیگیرد

مابین مسیر انکارا و انتالیا اتوبوس شما گذری هم بر شهر قونیه خواهد داشت که این توقف دو ساعته بهترین فرصت است برای دوست داران فرهنگ و ادبیات تا سری به بارگاه حضرت مولانا بزنند.

در آنتالیا هم مثل هر منطقه توریستی دیگری افراد سودجو وجود دارند که متوصل فرصتی هستند تا یک توریست ناآشنا به محیط را بیابند و اجناسشان را با قیمت گزاف غالب او کنند، در استانبول نظیر این کلاهبرداری ممکن است در یک بار یا یک کلاب برای شما اتفاق بیفتد بنابراین توصیه میکنیم تا حد ممکن از این اماکن دوری کنید یا حداقل با یک راهنما بروید. البته همه جای ترکیه این گونه نیست، در انتالیا برعکس نباید زیاد نگران تقلب یا کلاهبرداری باشید به خاطر اینکه قوانین سختی در خصوص توریسم در ترکیه وجود دارد که مواظب حقوق شما در برابر سودجویان و یا سارقان است ولی با این حال شما در همه جا مواظب پول و پاسپورت و سایر مدارک خود باشد و اگر باز هم مشکلی به وجود امد نگران نباشید، پلیس و سایر دفتر اطلاعات توریست در انتالیا اماده اند تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

انتالیا چگونه جایی است

پارک آبی دیدمان آنتالیا

پارک آبی دیدمان با مساحت ۶۵۰۰۰  متر مربع شامل منظره ای زیبا نظیر یک محوطه ی سرسبز و پردرخت و همچنین مجهز به ۲۳ سرسره آبی ، امواج مصنوعی، رودخانه ای آرام به طول ۳۵۰ متر، استخرهای متفاوت، و سرگرمی هایی برای همه سنین می باشد.

شما میتوانید بعد از ساعت ها تفریح و صرف انرژی بسیار به احتمال زیاد گرسنه خواهید شد نگران نباشی، رستوران ها و فست فود های این محوطه با منوی غذایی متنوع خود آماده ی پذیرایی از شماست.

یکی از خدمات مهم این مجموعه وجود سرویس های حمل و نقل مخصوص پارک آبی است که برای تردد هرچه آسان تر بازدیدکنندگان در اختیار همه قرار گرفته تا بتوانند از هر نقطه در سطح شهر با این ماشین ها به پارک آبی بروند. پارک آبی آکوالند آنتالیا نیز یکی دیگر از پارک های آبی معروف آنتالیا است.

منبع

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 434 تاريخ : چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت: 16:53

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :