دانلود موزیک ایرانی

دانلود موزیک ایرانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

آخرین نقد و بررسی و اخبار انتخابات مجلس دی ماه 1402

فکر می کنم که باید در اینجا به ادبیات رهبری درباره‌ی انتخابات دقت بیشتری کنیم در همه‌ی

دوره‌های انتخابات ایشان بحث لزوم پر شور برگزار شدن انتخابات را داشته‌ و دارند.

اشاره ای کنم به جمله‌ی معروف رهبری که فرمودند:

 

اگر نظام را هم قبول ندارید به خاطر ایران در انتخابات شرکت کنید.

 

این ادبیات خاص نشانگر دیدگاه فوق العاده در مورد انتخابات است. که به یاد به ان بسیار توجه نمود و برای ان راهکارهایی تهیه و تدارک دید.

در ادامه توجه شما را هم به آخرین اخبار انتخابات جلب می نمایم.

اول

هنوز بسیاری مخصوصا از طیف جبهه پایداری به شدت معتقدند اگر نظارت استصوابی نداشته و یا حذف شود هیچ اتفاق خاصی را شاهد

نخواهیم بود البته یادمان باشد شاید یک نفر بتواند مثل مصدق و یا بزرگان دیگر همیشه غوغایی بپا کند…

من بعنوان یک مشاور انتخاباتی قسم یاد می کنم اگر بجز موارد خاص مانند هرگونه سوء پیشنه ایی یا مانند ان اگر همه افراد تائید صلاحیت

شوند بخدا قسم شاهد یک مجلس پویا و حرفه ای خواهیم بود و مردم هم با صندوق های رای آشتی معنی داری خواهند نمود و لا غیر …

دوم

برخی از دوستان جبهه پایداری تلویحا فعالیت های انتخاباتی جریان میانه‌ رو تائید و عاملی برای رونق تنور انتخابات ارزیابی می کنند

مخصوصا اینکه احتمال تشکیل برخی ائتلاف‌ها از جمله نیروهای نزدیک به جناب اقای حسن روحانی و همچنین علی لاریجانی کاملا محتمل

است و لیست این دو نفر می تواند راه را برای حداقل 30تا 35 نفر یا حتی بیشتر را دست کم برای وجود به مجلس و خارج شدن از وضعیت

کنونی را بسیار تسهیل نماید که به نسبت وضعیت کنونی مجلس اتفاق بسیار مثبت تری رقم خواهد خورد.

سوم

کماکان شاهد حملات گسترده به دولت حسن روحانی و ناسزا گفتن به آن دولت بوده و تا اخر این دولت هم اینطور که مشخص است

خواهیم بود و به نظر می رسد دوستانمان در دولت فعلی فکر می کنند که مشکلات موجود را می‌توانند با این استراتژی حل نمود که اتفاق

بسیار بدشگونی خواهد بود.

چرا که عملکرد تا امروز دولت فعلی هم توسط دولت آینده نقدهای تند و تیزی را دریافت خواهد نمود که نمونه بارزآن اقتصاد دبشی است.

منبع : آخرین نقد و بررسی و اخبار انتخابات مجلس دی ماه 1402

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 33 تاريخ : سه شنبه 19 دی 1402 ساعت: 13:16

رژیم فستینگ چیست ؟

رژیم فستینگ چیست؟+نمونه رژیم فستینگ

 

 

رژیم فستینگ یا روزه داری متناوب (IntermittentFasting) یکی از معروف ترین رژیم های غذایی و در واقع نوعی الگوی غذاخوردن است که بین دوره‌های غذاخوردن و ناشتایی در تناوب است. این رژیم به شما نمی‌گوید چه غذایی بخورید بلکه به شما می‌گوید کی غذا بخورید و این یکی از تفاوت‌های اساسی آن با دیگر انواع رژیم لاغری است.

در رژیم فستینگ شما بین ساعات روزه داری و ساعاتی که می‌توانید غذا بخورید در تناوب هستید. ایده رژیم روزه‌داری این است که در ساعاتی که شما غذا نمی‌خورید و بدن شما کالری دریافت نمی‌کند، به جای قند از چربی به عنوان منبع انرژی استفاده می‌کند و این اتفاق باعث می‌شود که لاغر شوید. در مورد این رژیم ادعا می‌شود که محدود کردن دریافت کالری به ویژه شب‌ها می‌تواند التهاب، مقاومت به انسولین و چاقی را کاهش دهد.

 

 

 

 

انواع رژیم فستینگ کدامند؟

وقتی صبحت از انواع برنامه‌های رژیم روزه‌داری به میان می‌آید بیشتر از سه مدل الگو صبحت می‌شود، اما در این مطلب ما می‌خواهیم شش مدل از محبوب‌ترین متدهای رژیم فستینگ را به شما معرفی کنیم:

 

 

۱. رژیم فستینگ ۱۶ : ۸

رژیم فستینگ ۱۶/۸ شبیه به روزه‌ای است که ما می‌شناسیم، البته تقریبا برعکس آن، یعنی ۱۶ ساعت روزه داری، از بعد از شام تا ناهار فردا و ۸ ساعت فرصت برای غذاخوردن که در این زمان می‌توانید ۲ تا ۳ وعده غذایی بخورید. البته در این فرصت هم باید غذاهای سالم بخورید و غذاهای فرآوری‌شده و پرکالری را کنار بگذارید.

این متد به اندازه‌ی روزه گرفتن سخت نیست. در واقع شما بعد از شام چیزی نمی‌خورد و صبحانه را هم بی‌خیال می‌شوید. یعنی اگر ۸ شب شام خوردید تا ساعت ۱۲ ظهر فردا چیزی نخورید، همین! در این فاصله شما می‌توانید آب، چای، قهوه و نوشیدنی‌های بدون کالری بخورید که گاهی برای ساکت‌کردن شکم گرسنه به درد می‌خورد. البته اگر اهل صبحانه خوردن باشید، فستینگ ۱۶/۸ کمی برای شما سخت خواهدبود.

 

 

 

نمونه رژیم فستینگ ۱۶ ۸

برای اینکه راحت‌تر این رژیم را رعایت کنید و بدانید که چه رژیمی است برای شما یک نمونه فستینگ ۱۶ ساعته آورده‌ایم. با ما همراه باشید.

همانطور که این رژیم را به شما معرفی کردیم، می‌دانید که باید برای گرفتن این رژیم، باید ۸ ساعت خوردن خود را انتخاب کنید. معمولا افرادی که این رژیم را انتخاب می‌کنند، تمایل دارند که ساعت ظهر تا عصر را برای خوردن برگزینند. این انتخاب شاید انتخاب منطقی به نظر برسد، از این بابت که شما می‌توانید در زمان فعالیت خود، گرسنه نباشید. گرسنه بودن می‌تواند فعالیت را برای شما سخت کند.

سعی کنید ساعاتی که غدا می‌خورید، مواد غذایی ذیل را در رژیم غذایی خود جای دهید:

· میوه و سبزیجات زیادی را بخورید. یکی از خوبی‌هایی که سبزیجات دارند، این است که می‌توانند شکم شما را پر کنند اما شما چندان وزن اضافه نکنید. پر شدن شکم شما را از خوردن کالری بیشتر کمک می‌کند.

· زمانی که شما ساعت ظهر تا عصر را انتخاب می‌کنید، می‌توانید شب را روزه‌دار باشید و صبح را نیز صبحانه نخورید. این به شما کمک می‌کند.

· سیب، موز، توت ها، پرتقال، هلو، گلابی میوه‌هایی هستند که بسیار برای شما مفید هستند.

· کینوآ، برنج، جو دو سر، جو و غلات کامل را در رژیم غذایی خود جای دهید. سعی کنید که این موارد را حذف نکنید زیرا برای زمان روزه‌داری و گرسنگی به داد شما می‌رسند.

· از چربی‌های سالم برای روغن‌های رژیم غذایی خود استفاده کنید.

· منابع پروتئینی غنی داشته‌باشید.

در رژیم فستینگ ۱۶/۸ شما از بعد از شام تا ناهار روز بعد نباید کالری مصرف کنید و در ۸ ساعت باقی‌مانده سعی کنید میوه و سبزیجات فراوان، پروتئین و چربی‌های سالم بخورید.

 

 

۲. رژیم فستینگ ۵:۲

در این مدل شما ۵ روز هفته یک رژیم غذایی معمولی و سالم را دارید اما دو رورز در هفته فقط ۵۰۰ کالری (زنان) تا ۶۰۰ کالری (مردان) مصرف می‌کنید. این مقدار کالری تقریبا یک‌چهارم کالری مصرفی شما در یک روز معمولی است. این رژیم که به آن Fast Diet هم گفته‌می‌شود اولین بار توسط مایکل ماسلی و میمی اسپنسر تعریف شد.

سعی کنید این ۵۰۰ تا ۶۰۰ کالری را به دو وعده غذایی با ۲۵۰ تا ۳۰۰ کالری تقسیم کنید. پیشنهاد ما برای غذا این است که در این دو روز از غذاهای دارای پروتئین بالا مثل مرغ بدون پوست، آجیل، حبوبات در کنار غذاهایی با فیبر بالا مثل میوه‌هایی دارای قند کم و سبزیجات مثل هویج و توت‌فرنگی استفاده کنید.

رایج‌ترین مدل فستینگ ۱۸:۶ (۱۸ ساعت فستینگ و ۸ ساعت غذاخوردن) و ۵:۲ (۵ روز رژیم عادی در هفته و ۲ روز رژیم فستینگ با مصرف ۵۰۰ تا ۶۰۰ کالری در روز) است.

 

 

۳. رژیم فستینگ ۲۴ ساعته یا بخور-بایست-بخور (Eat-Stop-Eat)

قبول دارم، اسم آن کمی عجیب و غریب در آب درآمد اما این برنامه می‌خواهد به شما بگوید که برای مدت ۲۴ ساعت برای یک یا دو روز در هفته ناشتا باشید. این روش توسط کارشناس بدنسازی برد پیلتون معرفی شد و چند سالی محبوبیت زیادی داشت. اینکه این ۲۴ ساعت را از چه ساعتی شروع کنید، چندان تفاوتی در نتیجه ایجاد نمی‌کند.

مثل برنامه‌های دیگر فستینگ شما می‌تواند آب، چای، قهوه و نوشیدنی‌های بدون کالری بخورید، اما خوردن غذاهای جامد و دارای کالری مجاز نیست. برای اینکه بتوانید با این متد لاغر شوید باید در باقی روزهای هفته یک رژیم غذایی متعادل و سالم داشته‌باشید، یعنی اینکه روز بعد از روز فستینگ غذای نخورده‌تان را جبران نکنید و به روال روتین رژیمتان بچسبید، به بیشتر و نه کمتر.

 

 

 

انواع رژیم فستینگ: 24 ساعته

رژیم غذایی 24 ساعته به این معنی است که فرد 24 ساعت را چیزی نمی‌خورد و 24 ساعت بعدی آن را به روال عادی غذا خوردن برمی‌گردد و طبق الگوی عادی، کالری دریافت می‌کند. این رژیم به “خوردن، توقف، خوردن” هم معروف است. به بیانی دیگر، در این رژیم شما باید یک روز در میان هیچ چیزی، جز نوشیدنی‌های بدون کالری، نخورید. این روش، به طور کلی کالری دریافتی بدن شما را نصف می‌کند (یک روز هیچ چیز نمی‌خورید و روز بعد، به الگو عادی دریافت کالری خود برمی‌گردید).

این نوع فستینگ بسیار سخت است و می‌تواند مشکلات زیادی را برای فعالیت‌های روزانه افراد به وجود بیاورد. به همین دلیل، رژیم فستینگ 24 ساعته به افراد توصیه نمی‌شود.

 

 

 

انواع رژیم فستینگ: 2 روز در هفته

یکی دیگر از انواع رژیم های فستینگ، نوع 5:2 آن است؛ به معنی این که 2 روز در هفته را باید روزه بگیرید. البته هیچ‌کس نمی‌گوید که دو روز در هفته نباید هیچ چیزی بخورید؛ بلکه توصیه می‌شود به طور میانگین، آقایان در این دو روز باید روزی 600 کالری و خانم‌ها باید 500 کالری دریافت کنند.

* نکته: مقدار کالری لازم برای بدن شما، بر اساس متابولیسم، فعالیت‌های روزانه، فعالیت‌های فکری و متغیرهای بسیار زیاد دیگر تعیین می‌شود و میزان کالری مورد نیاز دو فرد، یکسان نیست؛ به همین دلیل، توصیه می‌شود در این مورد با یک متخصص تغذیه صحبت کنید و به داده‌های این مقاله یا هیچ مقاله دیگری اکتفا نکنید.

 

 

 

 

مزایا و معایب رژیم فستینگ چیست؟

رژیم فستینگ به سرعت محبوب شد؛ آن هم به دلیل این که افراد دارای اضافه وزن، آن را روشی سریع برای لاغری تشخیص دادند و به همین دلیل، بدون آن که برنامه منظم و آگاهی کافی داشته باشند و مهم‌تر از همه، بدون مشورت با متخصص تغذیه اقدام به اجرایی کردن این رژیم در برنامه غذایی خود کرده‌اند.

بهتر است هر کاری که می‌خواهید انجام دهید، ابتدا آگاهی و اطلاعات لازم در آن زمینه را به دست آورید.

رژیم فستینگ از نظر تنظیم میزان کالری دریافتی (برای افرادی که بیشتر از کالری مورد نیازشان در طول روز غذا می‌خورند و به همین دلیل، اضافه وزن دارند) و کاهش وزن به افراد می‌تواند کمک‌های زیادی کند ولی در صورتی که به شکل دقیق بتوان آن را اجرایی کرد.

به عنوان یک نکته، در نظر داشته باشید که کوچک‌ترین بی‌نظمی در اجرای هر کدام از انواع رژیم فستینگ، برنامه بدن شما را به هم می‌زند و همین باعث به وجود آمدن مشکلات بسیار زیاد برای شما می‌شود؛ بنابراین، بهتر است وقتی به سراغ رژیم فستینگ بروید که:

1. با یک متخصص تغذیه در این مورد صحبت کنید.

2. برنامه منظمی برای رژیم فستینگ خود در نظر بگیرید و آن را به صورت منظم اجرا کنید.

3. نوع و میزان دقیق مواد غذایی که در بازه‌های زمانی مختلف باید دریافت کنید را از پزشک بپرسید.

4. پایبند برنامه خود باشید.

 

 

عوارض رژیم فستینگ در صورتی که به درستی اجرا نشود، یعنی با کوچک‌ترین بی‌نظمی در روش اجرای آن، می‌تواند خود را بروز دهد مشکلات زیادی را برای شما به وجود بیاورد. از جمله این مشکلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· پرخوری

· کاهش وزن شدید (که موجب بیماری‌های مختلف می‌شود)

· احساس بیماری و خستگی شدید

· سردرد

 

در این بخش به بررسی این نکته می‌پردازیم که رژیم غذایی فستینگ چیست و چه مواد غذایی در این رژیم لاغری مجاز یا ممنوع هستند: غذاهای مجاز در رژیم روزه‌داری یا فستینگ تحقیقات نشان می‌دهد روزه‌داری متناوب با کاهش وزن، بهبود کلسترول و کاهش التهاب بدن مرتبط است.

 طبق مطالعه‌ای که در سال 2019 در مجله پزشکی نیوانگلند منتشر شد، آزمایش‌های بالینی نشان داده‌اند رژیم فستینگ برای سلامتی و پیشگیری از چاقی، سرطان‌ها، بیماری‌های قلبی – عروقی و اختلالات عصبی فواید زیادی دارد.

اما باید توجه داشت رعایت اصول در این رژیم حتی ممکن است مهم‌تر از سایر رژیم‌ها باشند، زیرا افراد برای مدت طولانی‌تری بدون غذا می‌مانند که همین موضوع می‌تواند منجر به پرخوری شود. اصولی که باید به آن‌ها پایبند بود، به شرح زیر هستند:

 

 

غذاهای غیرمجاز در رژیم روزه‌داری یا فستینگ

غذاهای خاصی نیز وجود دارند که مصرف آن‌ها در رژیم روزه‌داری متناوب مفید و مجاز نیست. این غذاها شامل غذاهای پرکالری و حاوی مقادیر زیادی قند، چربی و نمک هستند. آن‌ها علاوه‌براین‌که قدرت سیرکنندگی بالایی ندارند، حتی در برخی موارد (مانند شیرینی‌ها) ممکن است بیشتر باعث گرسنگی شوند.

 علاوه‌براین، غذاهای پرکالری و چرب موادمغذی کمی دارند. برای حفظ یک رژیم غذایی فستینگ سالم، لازم است از مصرف موادغذایی زیر اجتناب شود: چیپس اسنک پاپ کورن پفک فست فودها ته‌دیگ یا ته‌چین چرب قندهای فرآوری شده همچنین باید از غذاهایی که قند اضافه دارند نیز پرهیز شود.

 قندی که در غذاها و نوشیدنی‌های فرآوری‌شده وجود دارد، فاقد موادمغذی بوده و حاوی کالری‌های شیرین و پوچ است که مصرف آن در رژیم روزه داری تایید نمی‌شود.

این قندها به‌سرعت متابولیزه شده و باعث گرسنگی می‌شوند. در رژیم غذایی فستینگ، باید از مصرف غذاهای قندی زیر پرهیز شود: بیسکویت‌ها آب‌نبات نبات و شکر کیک و کلوچه خامه شیرین سس باربیکیو و سس کچاپ آب‌میوه‌های صنعتی نوشابه‌ها غلات قندی و گرانولاها هرنوع چربی غیراشباع

 

 

 

بهترین زمان برای رژیم فستینگ چه زمانی است؟

برخی افراد، رژیم fasting خود را از صبحانه تا صبحانه یا ناهار تا ناهار یک‌روزه انتخاب می‌کنند. اما اینکه کدام بازه زمانی بهتر عمل می‌کند، به سیستم بدن فرد بستگی دارد.

 همچنین، یک فستینگ کامل 24 ساعته یک روز در میان ممکن است برای بسیاری از افراد دشوار باشد. بنابراین معمولاً برای مبتدیان توصیه نمی‌شود. در سایر رژیم‌های فستینگ نیز اولویتِ زمانی با ترجیحات و برنامه‌ریزی‌های خود فرد است.

 

رژیم فستینگ چگونه عمل می‌کند؟

چندین روش مختلف برای برنامه رژیم فستینگ وجود دارد، اما همه آنها بر اساس انتخاب دوره‌های زمانی منظم برای غذا خوردن و سپس اجتناب از غذا هستند. به عنوان مثال، یکی از این روش‌ها خوردن در هشت ساعت از روز و روزه‌داری در بقیه ساعات است. برخی هم دو روز در هفته فقط یک وعده غذایی می‌خورند.

برنامه‌های مختلفی برای روزه‌داری متناوب وجود دارد.بدن پس از اینکه ساعت‌ها بدون غذا می‌ماند، ذخایر قندش تمام می شود و به سراغ چربی‌ها میرود. این یک تغییر متابولیسم خیلی مثبت است و همان چیزی است که افراد به دنبال آن می‌گردند.

در این روش، فاصله بین دریافت مواد غذایی زیاد می‌شود و بدن برای تامین نیاز خود به سراغ چربی‌های ذخیره شده میرود. این درحالی است که اگر شما مرتبا غذا بخورید و ورزش هم نکنید، فرصتی برای سوزاندن چربی‌ها نخواهید داشت.در این نوع رژیم، خود فرد تعیین می‌کند که رژیم فستینگش چگونه باشد.

 ممکن است در زمان برنامه رژیم فستینگ مقدار کمی غذا بخورد یا اصلا چیزی نخورد.به هر حال این باعث کاهش کالری مصرفی در طول هفته میشود و سوزاندن چربی‌ها را تسریع می‌کند.

 

 

چه افرادی نمی‌توانند رژیم فستینگ یا رژیم روزه داری بگیرند؟

افراد مبتلا به مشکلات زیر نمی‌توانند رژیم fasting را دنبال کنند: دیابت اختلال در خوردن مانند بولیمیا که شامل آسیب رساندن به خود می‌شود استفاده از داروهایی که نیاز به خوردن غذا دارند افرادی که در سن رشد هستند خانم‌های باردار و شیرده حالا که متوجه شدید رژیم فستینگ چیست می‌توانید در ماه رمضان از این رژیم پیروی کنید.

رژیم فستینگ یا همان رژیم روزه داری متناوب برای کاهش وزن و کاهش اشتها مفید است. همانطور که گفته شد نتیجه به دست آمده از مقایسه‌ی رژیم fasting و دیگر رژیم‌ها با یکدیگر فرق چندانی ندارد.

به یاد داشته باشید که قبل از شروع لاغری با رژیم فستینگ حتما در مورد آن با پزشک خود مشورت کنید. اگر جزء آن دسته از کسانی هستید که به دلیل بیماری خاص نمی‌توانند برای مدت طولانی چیزی نخورند و یا روزه بگیرند، رژیم فستینگ برای شما انتخاب مناسبی نیست.

 
دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 37 تاريخ : سه شنبه 19 دی 1402 ساعت: 13:12

انتخاب کافه براساس علایق در کافه نزدیک

شاید بارها این اتفاق برای ما همه رخ داده باشد؛ لحظاتی که به تنهایی یا در دوستی عاشقانه، در یک کافه زیبا، وقت گذرانده‌ایم. انتخاب کافه برخی اوقات به دلیل نزدیکی به محل کار یا دانشگاه ما اتفاق می‌افتد. اما بعضی اوقات یک کافه خاص برای ما به دلیل لحظات خاصی که در آنجا سپری کرده‌ایم، به یادمان می‌ماند و به عنوان مقصد دائمی‌امان انتخاب می‌شود. در آنجا همیشه به یاد آوری لحظه‌های عاشقانه‌امان می‌پردازیم.گاهی انتخاب یک کافه فقط به خاطر منوی خوب و غذاهای لذیذ آن می‌باشد. ممکن است انواع خاصی از غذاها و نوشیدنی‌ها در آنجا مورد توجه ما باشد. حتی به خاطر جزئیات زیبا که استفاده می شوند کافه هایی که فاصله زیادی دارند انتخاب میکنیم. کافه را به عنوان محلی برای فرار از زندگی روزمره انتخاب میکنیم. با دقت به هر بخش از دکوراسیون داخلی، ذهنمان را به فکر فرو می‌بریم و لذت می‌بریم.

انتخاب کافه براساس علایق در کافه نزدیک

انتخاب کافه ممکن است به خاطر منوی متنوع و جذاب آن باشد. گاهی از تنوع غذاها و نوشیدنی‌ها در کافه لذت می‌بریم و همین امر می‌تواند عامل اصلی انتخاب باشد.همچنین، ممکن است زیبایی معماری داخلی و جزئیات ظاهری کافه نقش مهمی در انتخاب ما ایفا کند. گاهی اوقات فضای دلنشین و طراحی زیبا می‌تواند تجربه ارتباط با کافه را به یک تجربه هنری تبدیل کند.در نهایت، علاقه به کافه ممکن است از ترکیب این عوامل مختلف برخاسته و یک تجربه چندبعدی را برای ما فراهم کند.
در وب‌سایت کافه‌ نزدیک، تازه‌ترین و بهترین کافه‌های شهر را کشف کنید. در کافه نزدیک میتوانید به راحتی بر اساس علایق شخصی خود، بهترین محل‌های قهوه و نوشیدنی‌های گرم را پیدا کنید.کافه‌نزدیک با معرفی کافه‌هایی با دکوراسیون منحصر به فرد و جزئیات زیبا، به شما این امکان را می‌دهد که بهترین فضاهای شهر را بشناسید. در این سایت به سرعت و با دقت بهترین کافه‌های شهرتان را پیدا کرده و لذت یک تجربه کافه جدید را تجربه می کنید.

منبع : کافه نزدیک

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 55 تاريخ : 15 دی 1402 ساعت: 12:45

راهنمای تعمیر پکیج و برد پکیج در اصفهان

راهنمای تعمیر پکیج و برد پکیج در اصفهان

اگر پکیج شما مشکل دارد ابتدا باید روی پنل یا صفحه نمایش پکیج خود  نگاه کنید که آیا چه ارور یا خطایی نشان می دهد

مثلا پکیج ایران رادیاتور ارور E81 یا پکیج لورچ E26 یا پکیج بوتان ارور E01 می دهد یا پکیج فرولی F34 با اصلا کلا پکیج خاموش شده و اصلا کار نمی کند.

بعد از پیدا کردن کد خطا یا ارور پکیج می توانيد از طریق دانلود رایگان اپلیکیشن تعمیر پکیج از سایت کافه بازار روی دکمه مارک پکیج خود کلیک یا لمس کنید و لیست خطای هر پکیج را بصورت مجزا مشاهده کنید.

بعضی از پکیج ها بدلیل افت فشار از کار افتاده اند که می توانید از طریق لمس لینک زیر آموزش تنظیم فشار آب پکیج را مطالعه و خودتان مشکل پکیج را برطرف کنید.

بعضی از پکیج ها بدلیل فرسودگی و نشتی دود و کمبود اکسیژن از کار می افتند که این یک موضوع بسیار خطرناک است و شما حتما باید سوالات متداول دودکش را مطالعه کنید

بعضی مواقع نیز علت افزایش بیش از حد دما یا افت و کاهش ولتاژ برق یا نارسایی فن دودکش می تواند باعث از کار افتادن آبگرمکن پکیج شود که در اینصورت شما می توانید از طریق سایت تعمیر پکیج اصفهان با شماره سرویسکار پکیج تماس بگیرید.

بعضی مواقع نیز نیاز به تعمیر برد الکترونیک پکیج در اصفهان دارید که می توانید از طریق سایت اصفهان پکیج درخواست تعمیر برد پکیج در محل را ارسال نمائید تا پکیج برد در محل و حضور شما در سرعت ترین زمان ممکن تعمیر و رفع عیب گردد.

 

اگر هم دوست دارید خودتان پکیج خودتان را تعمیر کنید می توانید با دانلود اپلیکیشن تعمیر برد پکیج شوفاژ از سایت کافه بازار با استفاده از آموزش های لازم خودتان یک تعمیرکار حرفه ای شوید.

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 52 تاريخ : پنجشنبه 14 دی 1402 ساعت: 12:30

بهترین مشاور انتخاباتی مجلس

نمونه متن‌ های بسیار زیبا برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی

بهترین مشاور انتخاباتی مجلس شورای

بهترین مشاور انتخاباتی مجلس

مشاور انتخاباتی

به قول حافظ که می‌گوید:

قطع این مرحله بی همرهی خزر مکن ظلمات است بترس از خطر گمراهی

.


لطفا فیلم بهترین مشاوره نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در آپارات مشاهده فرمایید.


.

ما موفقیت شما را در انتخابات تضمین می کنیم 09120054873

بهترین مشاور انتخابات

مجله مذاکره و زبان بدن

دی ماه  1389 به روز رسانی 1401

بقلم دکتر مازیار میر مشاو و تحلیلگر تخصصی انتخابات آمار وردپرس – بازدید: 39830613

اگر می خواهید موفق شوید یادتان باشد که :

هیچ چیز در زمین، مقدس تر از انسانیت نیست.

والتر سوج لندر


لطفا فیلم آموزش تفکر به کاندیدای انتخاباتی در آپارات مشاهده فرمایید.


"نقش نقش کلیدی متخصصین انتخاباتی ستادهای انتخابات نوشته دکتر مازیار میر

 اگر خود و دشمنت را شناختی پیروزی از آن تو است

اگر خود را شناختی و دشمنت را نشناختی نتیجه نبرد مشخص نخواهد بود , اگر نه خود را

نشناختی و نه دشمنت را هرگز وارد نبرد نشو.

ژنرال سانتزو سده ۶ (پیش از میلاد)

 دکتر مازیار میر مشاور عالی انتخابات به خبرنگار ما گفت :تکنیک انتخاب بین بد و بدتر

سعی دارد با ارائه یک ایده یا پیشنهاد با گزینه‌ای که کمترین میزان تعرض را داشته

باشد، ما را نسبت به ایده ……

یادتان باسد در این مسیر هرگز و در هیچ مرحله ای اعتماد نکنید و….

نکته بسیار مهم در امر انتخابات… هیچ چیز هیچکس هیچ رفتار و گفتار کردار و حتی پنداری شاید آنگونه که به نظر می رسد نبوده و

نیست . پس بسیار بسیار مراقب باشید

 جو دیسپنزا پیامبر یا شیطان نوشته مازیارمیر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در پی درج مطلبی با عنوان یک بام و دو هوای وزارت کشور در روزنامه آرمان سید سلمان

سامانی سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد؛سخنان مطروحه از سوی اینجانب در راستای کلیات لایحه جامع انتخابات بوده و اهم صلاحیت

های عمومی اختصاصی داوطلبان در اعلام خبر، درمورد مسلمان و اقلیتهای دینی نیز بیان گردیده است. از این رو در مطالب اعلامی از

سوی اینجانب ………….. وجود نداشته و هیچ تناسبی بین تیتر مذکور با توضیحات ذیل این تیتر به الحاظ ادبی مشاهده نمی شود و

بکارگیری این عبارت صحیح نمی باشد. لذا دستور فرمایند حسب قانون مطبوعات نسبت به درج دقیق خبر و اصلاح تیتر گزارش طبق

رسالت روزنامه نگاری اقدام نمایند.

منبع : بهترین مشاوره تبلیغات انتخابات

 

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 42 تاريخ : پنجشنبه 14 دی 1402 ساعت: 12:25

همه چیز درباره دکوتاپ

چرا دکوتاپ؟

_

با افتخار و اعتماد به کیفیت، ما در "پارتیشن اداری دکوتاپ" به تولید و ارائه‌ی پارتیشن‌های اداری با کیفیت عالی می‌پردازیم. با بیش از 20 سال تجربه در عرصهٔ طراحی و اجرای پارتیشن اداری، تعهد ما به ایجاد فضاهایی زیبا و کاربردی با استفاده از پارتیشن‌های مدرن و با کیفیت فراتر از انتظارات شماست.

 

ارزش‌های ما:

  1. کیفیت بی‌نظیر: در تمامی مراحل تولید، از بهترین مواد اولیه و فناوری‌های روز استفاده می‌کنیم تا پارتیشن‌هایی با کیفیت بالا و مقاومت در برابر زمان ارائه دهیم.

  2. تنوع در طراحی: با توجه به تنوع سلیقه‌ها و نیازهای شما، ما مجموعه‌ای از طراحی‌های متنوع و جذاب را ارائه می‌دهیم که با هر نوع دکور و محیطی هماهنگ می‌شوند.

  3. جداسازی هوشمند: پارتیشن‌های ما با توجه به نیازهای فضای شما به شکلی هوشمندانه طراحی شده‌اند تا جداسازی فضاها را بهبود بخشیده و زیبایی محیط شما را افزایش دهند.

  4. خدمات مشتریان برتر: تیم پشتیبانی ما همیشه آماده است تا به شما در انتخاب، سفارش محصول از پارتیشن‌ دکوتاپ کمک کند. مشتریان ما برای ما ارزشمندند و رضایت آن‌ها اولویت ماست.

هدف ما:

در "پارتیشن دکوتاپ"، هدف ما ارائه یک تجربه خرید بی‌نظیر به مشتریان است. ما معتقدیم که هر فضا با جزئیات کوچک می‌تواند خاص و دلنشین شود، و پارتیشن‌های ما این امکان را به شما می‌دهند تا فضای خود را به یک اثر هنری زیبا تبدیل کنید.

با افتخار خدمت شما هستیم و منتظر حضور گرم شما در دنیای پارتیشن دکوتاپ هستیم.

 

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 33 تاريخ : 9 دی 1402 ساعت: 13:20

چه مقدار فعالیت بدنی در روز برای هر انسان نیاز است؟

چه مقدار فعالیت بدنی در روز برای هر انسان نیاز است؟

فعالیت بدنی منظم برای سلامتی کلی انسان ضروری است. این به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع ۲، برخی از انواع سرطان و برخی از بیماری های روانی کمک می کند. همچنین به حفظ وزن سالم، تقویت استخوان ها و عضلات و بهبود خلق و خو کمک می کند.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) توصیه می کند که بزرگسالان حداقل ۱۵۰ دقیقه فعالیت بدنی متوسط یا ۷۵ دقیقه فعالیت بدنی شدید در هفته داشته باشند. این فعالیت ها می تواند شامل پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، شنا، رقص یا هر فعالیت دیگری باشد که باعث افزایش ضربان قلب و تنفس شما می شود.

کودکان و نوجوانان نیز به فعالیت بدنی منظم نیاز دارند. WHO توصیه می کند که کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۷ ساله حداقل ۶۰ دقیقه فعالیت بدنی متوسط یا ۴۵ دقیقه فعالیت بدنی شدید در روز داشته باشند.

اگر به تازگی فعالیت بدنی خود را شروع کرده اید، مهم است که به تدریج شدت و مدت زمان فعالیت خود را افزایش دهید. شروع با فعالیت های سبک تر و افزایش تدریجی شدت و مدت زمان آنها به شما کمک می کند تا از آسیب جلوگیری کنید.

اگر هرگونه بیماری یا ناتوانی دارید، قبل از شروع یک برنامه ورزشی جدید با پزشک خود مشورت کنید.

منبع : لایف کنترل

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 68 تاريخ : 6 دی 1402 ساعت: 0:46

آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت مبتدی

در روش بدون کدنویسی یا طراحی سایت مبتدی به دو طریق می‌تونید سایتی را راه‌اندازی کنید:

  1. استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS): پلتفرم‌های مدیریت محتوا مانند WordPresو Joomla امکان ساخت وبسایت‌های حرفه‌ای بدون نیاز به توانایی کدنویسی را فراهم می‌کنند. شما می‌توانید از قالب‌های آماده و افزونه‌های متنوع استفاده کنید تا وبسایت خود را طراحی کرده و بهینه‌سازی کنید.

  2. استفاده از سازنده‌های وب سایت: ابزارهای سازنده سایت مانند Wix، Squarespace، Weebly و Jimdo به شما امکان می‌دهند تا با استفاده از رابط کاربری گرافیکی، وبسایت‌های خود را ایجاد و سفارشی کنید. این ابزارها قالب‌ها، المان‌های جاوااسکریپتی و امکانات طراحی گرافیکی را ارائه می‌دهند.

برای اینکه بتوانید بدون کدنویسی با سریع ترین روش طراحی وب سایت یعنی با کمک این سیستم‌ها سایت طراحی کنید، حتما لازم است که آموزش‌های لازم را فرا بگیرید، فیلم‌های آموزشی را تهیه کنید و یا در کلاس‌های حضوری و غیر حضوری شرکت کنید. اغلب طراحان علاقه ای به صرف زمان برای آموزش تمامی این سیستم های مدیریت محتوا ندارند و بیشتر مایلند بر یک و یا حداکثر دو مورد تسلط یابند, ازبین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس از همه معروف تر هست که در ادامه بیش‌تر توضیح خواهیم داد.

آموزش طراحی سایت حرفه‌ای یا پیشرفته   

در روش طراحی وب سایت با کدنویسی معمولا سایت‌ها توسط یک تیم متخصص طراحی می‌شوند این افراد شامل گرافیست سایت، برنامه نویس سمت سرور و برنامه نویس سمت کاربر است که با همکاری یکدیگر یک پروژه را راه اندازی می‌کنند در مقابل اشخاصی هم هستند که می‌توانند به تنهایی یک پروژه بزرگ رو طراحی کنند یعنی علاوه بر دانش طراحی وب به برنامه نویسی هم مسلط هستند که به این اشخاص برنامه نویس فول استک می‌گویند، یعنی همه مهارت‌های لازم برای انجام یک پروژه را با هم دارند. اگر آموزش طراحی سایت با روش کدنویسی را انتخاب کردید ابتدا باید مشخص کنید که می‌خواهید در کدام یک از این حوزه‌ها متخصص شوید.

پس از آنکه در مورد شغل طراحی سایت تحقیق نمودید و تخصص مورد علاقه خود را انتخاب کردید باید مسیر یادگیری را آغاز کنید می‌توانید با مشاهده کلیپ های آموزشی یا با شرکت در دوره های آموزشی طراحی سایت دانش‌های لازم را کسب کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.

https://darkoobedu.ir/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A8%D8%AA%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87/#%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D9%85%D8%A8%D8%AA%D8%AF%DB%8C

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 39 تاريخ : 5 دی 1402 ساعت: 5:43

رژیم فستینگ یا روزه داری چیست؟

رژیم فستینگ یا روزه داری چیست؟

رژیم فستینگ یا روزه داری در واقع رژیم پیچیده ای نیست و تقریبا مشابه چیزی که ما در ماه رمضان انجام می دهیم یعنی ساعتی از روز را چیزی نمی خوریم و ساعتی در روز فرصت غذا خوردن داریم. در رژیم فستینگ شما گرسنگی ندارید فقط در مدت زمانی از روز کالری کمتری دریافت می کنید و در ساعاتی می توانید کالری عادی خود را دریافت کنید اما نباید در این زمان نیز کالری خیلی زیاد یا غذاهای ناسالم مصرف کنید که تلاش شما برای لاغری و سایر مزایای سلامتی را بی ثمر کند.

رژیم فستینگ چند روزه است و انواع آن

بسته به شرایط سلامتی و نوع رژیمی که انتخاب می کنید رژیم فستینگ می تواند چند ساعته و چنده روزه باشد که با توجه به شرایط قابل انتخاب است. در ادامه به معرفی معروفترین نوع این رژیم می پردازیم.

رژیم فستینگ ۱۶ ۸

در رژیم فستینگ ۱۶ ۸ شما در بازه زمانی ۱۶ ساعته روزه هستید و کالری کمی دریافت می کنید و از نوشیدنی ها و غذاهای کم کالری استفاده می کنید و در ۸ ساعت باقیمانده می توانید به اندازه نیاز خود کالری دریافت کنید.

مزیت واقعی رژیم فستینگ ۱۶ ۸ انعطاف‌پذیری آن است به این ترتیب که می‌توانید هشت ساعت غذا خوردن خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که با کار، فعالیت‌های اجتماعی و زندگی خانوادگی شما هماهنگ باشد.

اما اگر فکر می کنید رعایت این رژیم نیز برای شما سخت است می توانید رژیم روزه داری بعدی را امتحان کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.ensafnews.com/473290/%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D9%81%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%9F-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D9%81/

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 45 تاريخ : 4 دی 1402 ساعت: 5:35

سامانه سیدا چیست ؟

sida.medu.ir | ورود به سامانه سیدا ثبت نمرات دانش آموزی 

sida.medi.ir سامانه ثبت نمرات دانش آموزی

⚡️ سامانه سیدا دانش آموزی (سیدا) 

لینک ورود مستقیم به سامانه سیدا sida.medu.ir : راهنمای ورود به سایت سیدای دانش آموزی(+ ثبت نمرات) مدارس برای کل مقاطع ابتدایی و متوسطه سال 1402 ، در این صفحه لینک ورود مستقیم به سیدا به همراه راهنمای تصویری ورود و ثبت نمرات دانش آموزان مدرسه، در اختیار کاربران گرامی قرار داده شده است. با ورود به سامانه سیدا، ثبت سوابق تحصیلی از طریق ثبت نمرات دانش آموزی برای مدارس در کل مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم انجام می شود. در همین صفحه، راهنمای تصویری ورود و ثبت نمرات دانش آموزان برای گرفتن و صدور کارنامه، نحوه بازیابی کلمه عبور در صورت فراموشی رمز و یا نیاز به تغییر رمز سیدا را در اختیار کاربران گرامی قرار داده ایم. سامانه سیدا ثبت نمرات دانش آموزی، توسط آموزش و پرورش برای مدارس کل کشور، طراحی شده است.

سامانه سیدا 1

سامانه سیدا 2

برای ورود مستقیم به سایت سیدا کلیک کنید.

sida

سامانه سیدا 3 سایت سیدا به نشانی sida.medu.ir ویژه معلمان، مدیران و معاونان مدرسه است.

 

سامانه سیدا 4 کاربرد این سامانه، دریافت اطلاعات فردی و تحصیلی دانش آموزان برای صدور کارنامه های تحصیلی و همچنین ثبت نام دانش آموزان در برخی مواقع خاص طراحی شده است. این سایت در دسترس معلم ها، مدیران و کادر اجرایی بوده و دانش آموزان امکان ورود به آن را ندارند.

سامانه سیدا 4 سامانه سیدا برای ثبت نمرات دانش آموزی مدارس کل کشور در مقاطع ابتدایی و متوسطه طراحی شده است. با ورود به سامانه سیدای دانش آموزی می توان برای ثبت و دریافت کارنامه سیدا دانش آموزان اقدام کرد، ثبت نمرات در سامانه سیدا ابتدایی و متوسطه در این مقاله، شرح داده شده است و می توانید از تمام امکانات و خدمات سایت سیدا به آدرس sida.medu.ir  استفاده کنید.

دانلود موزیک ایرانی...
ما را در سایت دانلود موزیک ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 51 تاريخ : 22 آذر 1402 ساعت: 7:54

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :